  • 1. Data: 2005-05-17 11:24:36
    Temat: Nowy sposob odmowy zamkniecia konta przez Citi
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    "Bo do zamknięcia potrzebne są dwie osoby z obsługi, a ja jestem teraz sama".

  • 2. Data: 2005-05-17 11:42:19
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    no to gratulacje :D dzisiaj do mnie dzwoniła CitiLinka i się pyta dlaczego
    na rachunku nie ma 'ruchu', to powiedziałem jej że oferta jest dla mnie
    nieciekawa, a ona na to: 'proszę zdefiniować co Pan rozumie poprzez
    nieciekawa...' :> no nie mogłem już wytrzymać i powiedziałem że wyślę przez
    pocztę wewnętrzną mój punkt widzenia tej sprawy :D

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    67 1060 0076 0000 3020 0120 2620

  • 3. Data: 2005-05-17 13:45:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik wrote:
    > "Bo do zamknięcia potrzebne są dwie osoby z obsługi, a ja jestem
    > teraz sama".

    Jakiś mało asertywny jesteś :-)

  • 4. Data: 2005-05-17 14:22:20
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 17 May 2005 15:45:00 +0200, w <d6csqr$fd0$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Jakiś mało asertywny jesteś :-)

    Niestety, to nie mnie to spotkało. Jakbym ja coś takiego usłyszał, na mojej
    twarzy zagościłby szeroki uśmiech :))

  • 5. Data: 2005-05-17 15:52:16
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

    > "Bo do zamknięcia potrzebne są dwie osoby z obsługi, a ja jestem teraz sama".

    w mBanku są lepsi dowcipnisie:

    nie mozemy zamknac panu rachunku, bo pan przed wyslalniem wypowiedzenia umowy do
    nas nie zadzwonil

    a w KC nic o informowaniu, ze chce wyslac nie moge znalezc...ciekawe czemu nie
    dzwonia do mnie jak chca ze mna umowe podpisac ...

  • 6. Data: 2005-05-17 17:26:17
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > umowy do nas nie zadzwonil
    >
    > a w KC nic o informowaniu, ze chce wyslac nie moge znalezc...ciekawe czemu

    Dlaczego szukasz tylko w KC? Są też inne akty prawne. Patrz Art. 733 KC.
    Poza tym nie wiem co takiego dowcipnego było w odpowiedzi. Umowę podpisałeś,
    regulamin przyjąłeś do wiadomości, więc wypadałoby się do niego dostosować.
    Tam http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_otw
    _rach.html#R_V
    znajdziesz odesłanie do tabeli funkcjonalności kanałów dostępu
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/tabela.html a w niej wystarczająco
    precyzyjny opis zamykania rachunku i..... wypowiedzenia umowy na prowadzenie
    rachunków.

  • 7. Data: 2005-05-17 17:33:56
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 17 May 2005 19:26:17 +0200, w <d6d9pc$74p$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "oporek2" <o...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > precyzyjny opis zamykania rachunku i..... wypowiedzenia umowy na prowadzenie

    A jeżeli kanał telefoniczny jest zablokowany?

  • 8. Data: 2005-05-17 17:43:06
    Od: "K.K." <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > A jeżeli kanał telefoniczny jest zablokowany?

    Wystarczy go odblokować
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    31#31

  • 9. Data: 2005-05-17 17:47:43
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 17 May 2005 19:43:06 +0200, w <d6daou$e6u$1@nemesis.news.tpi.pl>, "K.K."
    <o...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Wystarczy go odblokować
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    31#31

    Nie po to się blokuje, by go odblokowywać...

  • 10. Data: 2005-05-17 18:07:48
    Od: "K.K." <o...@p...onet.pl>

    31#31

    > Nie po to się blokuje, by go odblokowywać...

    Koronowanych głów w tym kraju jest od groma, to fakt, ale żadnej z nich
    korona z głowy nie spadnie, gdy na pięć minut odblokuje sobie ten kanał.
    Ręczę własną niekoronowaną.