  • 1. Data: 2005-05-17 11:36:05
    Temat: KArta kredytowa
    Od: "Pawel Glanowski" <g...@n...fm>

    Witam
    Trochu googlowalem ,ale nic nie znalazlem aktualnego ,a przyznam sie ze nie
    mam czasu sledzic wszystkich www bankow. Potrzebuje karty ktora bede mogl
    placi w internecie . Co radzicie i jakie warunki musze spelniac ?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2005-05-17 12:38:21
    Temat: Re: KArta kredytowa
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Trochu googlowalem ,ale nic nie znalazlem aktualnego ,a przyznam sie ze nie
    >mam czasu sledzic wszystkich www bankow. Potrzebuje karty ktora bede mogl
    >placi w internecie . Co radzicie i jakie warunki musze spelniac ?

    Radze zapoznac sie z archiwum, wiedzialbys ze tutaj nie ma wrozek i
    nie zgadna Twoich oczekiwac w stosunku do takiej karty.

    Pzdr.
    Lack

  • 3. Data: 2005-05-17 13:47:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Potrzebuje karty
    > ktora bede mogl placi w internecie .

    A więc w cale nie potrzebujesz karty kredytowej, jak sugerujesz w temacie.
    Może tak zajrzyesz do archiwum?

  • 4. Data: 2005-05-17 15:19:53
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    Pawel Glanowski wrote:

> [...]
    > mam czasu sledzic wszystkich www bankow. Potrzebuje karty ktora bede mogl
    > placi w internecie . Co radzicie i jakie warunki musze spelniac ?

    karta debetowa wiza electron z banku inteligo umożliwia zakupy przez
    internet na numer karty, opłata miesięczna za posiadanie konta z kartą
    wynosi 1 zł jeśli masz przynajmniej 100 zł stale na koncie