  • 11. Data: 2005-05-17 18:08:01
    Temat: Re: Nowy sposob odmowy zamkniecia konta przez Citi
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie po to się blokuje, by go odblokowywać...

    Wyslij wypowiedzenie poleconym. Jak nie poskutkuje to do arbitra. Tak trudno
    na to wpaść?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 12. Data: 2005-05-17 18:11:15
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Koronowanych głów w tym kraju jest od groma, to fakt, ale żadnej z
    > nich korona z głowy nie spadnie, gdy na pięć minut odblokuje sobie
    > ten kanał. Ręczę własną niekoronowaną.

    Tu nie chodzi o żadne odblokowywanie:-) Po prostu Radziu P. dossał sie do
    wątku o mbanku ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 13. Data: 2005-05-17 18:11:33
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 17 May 2005 20:08:01 +0200, w <d6dbue$qbv$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Wyslij wypowiedzenie poleconym. Jak nie poskutkuje to do arbitra. Tak trudno
    > na to wpaść?

    Taaa... już widzę te tłumy skarżących się do arbitra, bo jeden bank nie zamknął
    im konta z powodu własnych widzi-mi-się procedur. Szkoda 50zł poświęcać temu
    mBączkowi.

  • 14. Data: 2005-05-17 18:14:35
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 17 May 2005 20:11:15 +0200, w <d6dc4h$9nv$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Tu nie chodzi o żadne odblokowywanie:-) Po prostu Radziu P. dossał sie do
    > wątku o mbanku ;-)

    Taaa, chyba Glenn dalej ma kłopoty z czytaniem* :)

    *Od razu solucja, żeby nie było że się znęcał: to jest *mój* wątek o *Citi*...
    ;>

  • 15. Data: 2005-05-17 18:18:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > *Od razu solucja, żeby nie było że się znęcał: to jest *mój* wątek o
    > *Citi*... ;>

    Sure! Tylko tak Ci się przypadkiem skręciło na Twoj ulubiony temat, no nie
    :-) ? Radziu - ja Ci nawet fundnę te 50 PLN na arbitra, jak będziesz zamykał
    wiadome konto :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 16. Data: 2005-05-17 18:18:35
    Od: "K.K." <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Taaa... już widzę te tłumy skarżących się do arbitra, bo jeden bank nie
    > zamknął im konta z powodu własnych widzi-mi-się procedur. Szkoda 50zł
    > poświęcać temu mBączkowi.

    Po lekturze art. 109 ustawy Prawo Bankowe rodzi się pewność, że te 50 zł nie
    zostanie klientowi zwrócone.

  • 17. Data: 2005-05-17 18:21:33
    Od: "K.K." <o...@p...onet.pl>

    > Taaa, chyba Glenn dalej ma kłopoty z czytaniem* :)
    >
    > *Od razu solucja, żeby nie było że się znęcał: to jest mój wątek o
    > *Citi*... ;>

    I tak wszystkie drogi prowadzą do mBanku ;-))

  • 18. Data: 2005-05-17 18:26:40
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 17 May 2005 20:18:00 +0200, w <d6dch5$4tg$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Sure! Tylko tak Ci się przypadkiem skręciło na Twoj ulubiony temat, no nie
    > :-) ? Radziu - ja Ci nawet fundnę te 50 PLN na arbitra, jak będziesz zamykał
    > wiadome konto :-)

    Jasne, na razie 5zł/m-c nie mogę się doczekać na konto w Inteligo ;>.

  • 19. Data: 2005-05-17 18:29:48
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 17 May 2005 20:18:35 +0200, w <d6dcrd$i2$1@nemesis.news.tpi.pl>, "K.K."
    <o...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Po lekturze art. 109 ustawy Prawo Bankowe rodzi się pewność, że te 50 zł nie
    > zostanie klientowi zwrócone.

    Nie. Tam stoi o otwieraniu i prowadzeniu -- nie ma nic o zamykaniu.

  • 20. Data: 2005-05-17 18:33:12
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jasne, na razie 5zł/m-c nie mogę się doczekać na konto w Inteligo ;>.

    No chyba nie chcesz byc Bartolem z komórką wrzeszczącą po każdej wypłacie 20
    PLN z bankomatu i po każdym zakupie kartą jogurtu na śniadanie? Ergo - konto
    Inteligo będzie Cię kosztowało 0,99 PLN miesięcznie (karta). Na stówę
    trzymaną na rachunku chyba Cię stać, czy też mam zasponsorować :-) ? Podaj
    numer konta, o ile obiecasz, że zamkniesz konto w mb. :-D

    przyszłość/ Woody Allen