  • 11. Data: 2014-10-30 23:45:34
    Temat: Re: Nowy serwis mBanku - czy możecie płacić uzywajac starego?
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 30 Oct 2014 18:43:11 +0100, neoniusz napisał(a):

    > No ile razy jeszcze mozna pytac, przeciez wyraznie napisal o co chodzi :)

    Wątpliwości były jak najbardziej uzasadnione, zwłaszcza że np. ja cały
    czas korzystam ze starego interfejsu, ale gdy płacę przez mTranfer, to
    mam dostęp *tylko* do nowego!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 12. Data: 2014-10-30 23:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik luc b...@g...de ...

    > Czasami myślę, że na p.b.b. to już ostali się tylko osobnicy takiego
    > pokroju:
    > http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20121013052746/ja
    densadventures/imag
    > es/4/43/Statler_waldorf_02_01.jpg
    >
    > ;-)

    Zarty się skonczyły! Skąd masz moje zdjęcie!?!? ;-P

  • 13. Data: 2014-10-31 10:48:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris94 chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm ...

    > Wątpliwości były jak najbardziej uzasadnione, zwłaszcza że np. ja cały
    > czas korzystam ze starego interfejsu, ale gdy płacę przez mTranfer, to
    > mam dostęp *tylko* do nowego!

    Jaki komunikat otrzymujesz przy próbie zalogowania?

  • 14. Data: 2014-10-31 13:09:47
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia 31 Oct 2014 09:48:20 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Chris94 chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm ...

    > Jaki komunikat otrzymujesz przy próbie zalogowania?

    Jeszcze mi nie wyłączyli dostępu do starego interfejsu (mają mi wyłączyć
    pomiędzy 2 a 5 listopada), więc ze starego korzystam rutynowo.
    Natomiast przy płatności PayU przez mTransfer, zawsze włącza mi się nowy
    interfejs i chyba nie mam możliwości zmienić tego.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 15. Data: 2014-10-31 13:35:45
    Od: Mietek <b...@w...pl>

    W dniu piątek, 31 października 2014 13:10:07 UTC+1 użytkownik Chris94 napisał:

> [...]
    > Natomiast przy płatności PayU przez mTransfer, zawsze włącza mi się nowy
    > interfejs i chyba nie mam możliwości zmienić tego.

    da sie kliknąć i skorzystac ze starego - przynajmniej u mnie.

    Więc jeszcze raz pytanie: mam tylko nowy interfejs, nie mam juz dostepu do starego,
    ale jak płace mTransferem to moge sobie wybrac stary i zapłacić przez niego. Czy u
    was tez tak jest i jak długo juz macie tylko nowy interfejs?

  • 16. Data: 2014-10-31 13:45:48
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mietek <b...@w...pl> writes:

    [...]
> [...]
    > dostepu do starego, ale jak płace mTransferem to moge sobie wybrac
    > stary i zapłacić przez niego. Czy u was tez tak jest i jak długo juz

    A ja bym się, nie zdziwił, gdyby zależało to (=możliwość wyboru
    interfejsu) od tego KOMU płacisz.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 17. Data: 2014-10-31 16:59:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Natomiast przy płatności PayU przez mTransfer, zawsze włącza mi się nowy
    > interfejs i chyba nie mam możliwości zmienić tego.

    Trzeba czytac....
    W tym okienku, małymi literkami jest opcja "przejdz do starego"

  • 18. Data: 2014-10-31 17:18:04
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-10-30 23:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik luc b...@g...de ...

    densadventures/imag

    > Zarty się skonczyły! Skąd masz moje zdjęcie!?!? ;-P

    Nasze ;) A żony do teraz myślą że w tym czasie byliśmy u doktóra po
    recepty ;)

  • 19. Data: 2014-11-01 13:34:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mietek b...@w...pl ...

> [...]
    > dostepu do starego, ale jak płace mTransferem to moge sobie wybrac
    > stary i zapłacić przez niego. Czy u was tez tak jest i jak długo juz

    Potwierdzam.
    stary interfejs mam wyłaczony, natomiast płacąc przez mtransfer (wpłata dla
    allegro) moge zalogować się do starego serwisu.
    Dzieki za podpowiedz, bo nowy serwis źle wyswietla się w aplikacji mobilnej
    (nie widac, ktory rachunej wybiera się z listy).