  • 1. Data: 2003-01-09 17:21:47
    Temat: Nowy prezes Fortis Banku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Komisja Nadzoru Bankowego wyraziła zgodę na powołanie Ronnie
    Richardson`a na stanowisko Prezesa Zarządu Fortis Bank Polska SA.
    Zastąpił on na tym stanowisku Jean-Marie De Baerdemaeker`a.
    http://beta.prnews.pl/htm/article/1623.html

    Moze nowy prezes pozwoli na rozwoj e-pakietu? Bo jak dla mnie moglby
    to byc wlasnie "wirtualny bank" dla bogatyvch ludzi - cos o czym
    myslal (mysli?) tworca Lukasa....

    Swoja droga - cholera wie co z Fortisem. Ciagle spekuluja o tym,
    ze wychodza z Polski, albo znowu laczy sie z kims. Wiadomo tylko, ze
    taka pozycja jaka maja - nie odpowiada im...
    Ja stawiam, ze sie wyniosa. (to taka moja teoria - banki, ktore a na
    sprzedaz maksymalnie lapia nowych klientow - wzrasta wtedy dosc
    znacznie ich wartosc - bo liczy sie w sumie kwota za klienta, a nie to
    co klient ma na rachunku - z drugiej strony nie rozwijaja produktow
    drogich - np. epakietu...), lub szykuja do poleczenia..

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow