  • 1. Data: 2003-01-09 15:38:09
    Temat: Dla przeciwnikow placenia kartami :)
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    PRZEMYSŁ SPOŻYWCZY

    McDo: karty płatnicze

    Sieć barów McDonald's chce wprowadzić od połowy maja w 13 tys. swych
    placówek w USA możliwość regulowania należności kartami płatniczymi, aby
    przywiązać do siebie konsumentów i zyskać na czasie transakcji. Płacenie
    gotówką zabiera 8-10 sekund, kartą 5 - wyliczyli jego eksperci. - Sieć
    planuje uruchomienie do 2005 r. na Ukrainie 16 nowych barów; ma już 51 w 16
    miastach. (AFP, P.R.)

    http://arch.rp.pl/a/rz/2002/11/20021129/200211290133
    .html?k=on;t=20011210200
    30109

    --

    JaKi

  • 2. Data: 2003-01-09 17:15:33
    Temat: Re: Dla przeciwnikow placenia kartami :)
    Od: "KoZA" <s...@i...pl>

    > przywiązać do siebie konsumentów i zyskać na czasie transakcji. Płacenie
    > gotówką zabiera 8-10 sekund, kartą 5 - wyliczyli jego eksperci. - Sieć

    5sek powiadasz, no moze u nas gdzies tak w przyszlym stuleciu zejdziemy do
    500....

  • 3. Data: 2003-01-09 18:50:05
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

> [...]
    > gotówką zabiera 8-10 sekund, kartą 5 - wyliczyli jego eksperci. - Sieć
    > planuje uruchomienie do 2005 r. na Ukrainie 16 nowych barów; ma już 51 w

    lal 5 sek ;-))

    moim elektronem ponizej 3 min chyba jeszcze nie zszedlem

    pozdrawiam,
    jelen

  • 4. Data: 2003-01-10 11:01:45
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > moim elektronem ponizej 3 min chyba jeszcze nie zszedlem

    To sobie zmień kartę. Mi autoryzowane transakcje zajmują ok 15-45 sekund.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2003-01-10 11:35:55
    Od: w...@p...onet.pl

    > To sobie zmień kartę. Mi autoryzowane transakcje zajmują ok 15-45 sekund.

    Właśnie jak kupujesz (lub dostajesz) "malucha" wśród kart to nie
    wymagaj. "Lepsze" czytaj embossowane karty nie zawsze muszą sie autoryzować -
    średnio operacja taką kartą trwa zdecydowanie krócej.

    Kazda operacja twająca (ile ??? 500 dek) dawno zostałaby przerwana ....

    Tomasz

  • 6. Data: 2003-01-10 12:21:29
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <w...@p...onet.pl> wrote in message

    > Właśnie jak kupujesz (lub dostajesz) "malucha" wśród kart to nie
    > wymagaj. "Lepsze" czytaj embossowane karty nie zawsze muszą sie
    autoryzować -
    > średnio operacja taką kartą trwa zdecydowanie krócej.

    Ale pomijając karty embossowane. Z kart często/zawsze autoryzowanych używam
    VE Multi, VE Inteligo i MC Citi - i nigdy nie zrozumiem o co chodzi z tymi
    minutami czekania. Jak pisałem - zazwyczaj jest to ok 15 sekund.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 7. Data: 2003-01-10 13:26:30
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "jelen" <j...@j...prv.pl> wrote in news:avkgc9$8v6$1@news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > lal 5 sek ;-))
    >
    > moim elektronem ponizej 3 min chyba jeszcze nie zszedlem

    Autoryzacja MC Shell tez jest jakas mulowata zazwyczaj :-)

  • 8. Data: 2003-01-10 16:10:32
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Fri, 10 Jan 2003 12:01:45 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <kowalski@___nospam___bankier.pl> wrote:

    >To sobie zmień kartę. Mi autoryzowane transakcje zajmują ok 15-45 sekund.

    Uzywam wylacznie maestro pekao. Srednio czekam 10sec (nigdy nie dluzej niz 30)
    --
    - Maciej Kulawik ----------------

  • 9. Data: 2003-01-11 13:44:16
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "McMac" <m...@p...pl> wrote in message

    > Uzywam wylacznie maestro pekao. Srednio czekam 10sec (nigdy nie dluzej niz
    30)

    Moja praktyka wykazuje, że takie posty (ileż to minut trzeba sie naczekać)
    piszą zazwyczaj Ci, którzy kart płaskich nie używają - i mają jakieś
    wspomnienia sprzed kilku lat ;-)))

    K. Kowalski