  • 1. Data: 2002-12-08 06:51:23
    Temat: Nowosci w PEKAO SA i co dalej...?
    Od: Maciej <m...@N...pocztowy.net>

    Witam

    Jak wiecie nastapilo od grudna zmiana w ustawieniach zlecen stalych
    (EurokontoWWW), ktore jako tako zastapily normalne przelewy, ktore mozna
    ustawic zeby sie powtarzaly w sposob cykliczny lub do jakiegos czasu. Nie
    wiem po co to wprowadzono i dla jakiego celu no ale jest.
    Pytanie... Czy zlecenia stale, ktore mialem dotychczas ustawione juz ich
    nie ma i musze na nowo to ustawic? Czy tez system w chili obecnej
    uwzgledni wczesniejsze ustawienia?(nie widze nigdzie ich po zalogowaniu)

    AAAA niestety od 1 stycznia oprocentowanie idzie w dol do 0,5%!
    Ciekawe dlaczego skoro zawsze byly podkreslone mniejsze koszty obslugi
    rachunkow internetowych!?
    Moze to juz jest przymiarka do ujednolicenia - zintegrowania systemu
    z normalnym tradycyjnym kontem hmmm?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-12-08 18:45:37
    Temat: Re: Nowosci w PEKAO SA i co dalej...?
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@N...pocztowy.net> napisał w wiadomości

> [...]
    > rachunkow internetowych!?
    > Moze to juz jest przymiarka do ujednolicenia - zintegrowania systemu

    A co na to radio Erewań?
    Przeczytaj jeszcze raz pocztę z banku - o ile sobie przypominam, to
    były tam wyjaśnienia na temat dotychczasowych zleceń stałych.
    Oprocentowanie zmiena się - chyba że mi się cyferki poprzestawiały -
    od 2 stycznia.

    Czytaj uważniej, zanim zaczniesz siać panikę.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-12-08 22:47:53
    Od: Maciej <m...@N...pocztowy.net>

    In article <at06c2$8t3$1@news.tpi.pl>, Jarosław Lech wrote:

> [...]

    > od 2 stycznia.
    >
    > Czytaj uważniej, zanim zaczniesz siać panikę.

    Panike? Czy uwazasz ze pytanie sie o pewna rzecz zwiazana z nowymi
    zmianami w PEKAO SA to jest panikowaniem? Czy tez uwazasz ze szczegolnie
    najwazniejsze jest to ze zmiana oprocenotwania zmienia sie nie 1 lecz 2
    stycznia?
    W ogole to wiesz po to jest tu grupa dyskusyjna zeby na pewne waptpliwosci
    zadane tutaj odpowiadac a nie zachowywac sie jak Wielkie Panisko ktory
    odsyla interesanta gdzies tam nie wiadomo gdzie ...

    AAA Radio Erewan nadaje ze nie spelniles swojego zadania i masz prowrocic
    natychmiast do izby wytrzezwien.

  • 4. Data: 2002-12-09 06:27:38
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    obslugi
    > rachunkow internetowych!?
    > Moze to juz jest przymiarka do ujednolicenia - zintegrowania

    Sciema ;) Dla niespelna 18 tysiecy klientow nie oplaca sie tutaj robic
    jakos zupelnie nowego produktu.
    Zauwaz, ze w takim BZWBK, gdzie od dawna jest to co chca zrobic w
    Pekao - tylko lokaty zakladane przez Inet sa wyzej oprocentowane.
    Podobnie jest w BPHPBK. Tak jak w SA jest natomiast np w KB,
    Fortisie - gdzie Internet to jeszcze jeden kanal dostepu.

  • 5. Data: 2002-12-09 07:45:48
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    > Panike? Czy uwazasz ze pytanie sie o pewna rzecz zwiazana z nowymi
    > zmianami w PEKAO SA to jest panikowaniem?

    Jeśli te zmiany były szczegółowo opisywane w poczcie wewnętrznej na
    co najmniej kilka dni przed ich wprowadzeniem - tak, choć być może słowo
    "panika" jest tu nienajlepiej dobrane.

    >Czy tez uwazasz ze szczegolnie
    > najwazniejsze jest to ze zmiana oprocenotwania zmienia sie nie 1 lecz
    2
    > stycznia?

    Nie, ale jeśli pytasz o rzeczy, o których powinieneś wiedzieć,
    gdybyś na bieżąco dbał o swoje pieniądze, a jeszcze do tego mylisz daty,
    to nie licz na to, że spotkasz się z uznaniem - raczej z pobłażaniem.

> [...]
    > zadane tutaj odpowiadac a nie zachowywac sie jak Wielkie Panisko ktory
    > odsyla interesanta gdzies tam nie wiadomo gdzie ...

    Tak się składa, że nikt do tej pory, to jest przez 2 pełne dni, nie
    raczył Ci odpowiedzieć bardziej konkretnie. Gdybym miał w domu stałe
    łącze, to pewnie zalogowałbym się do Omegi i przytoczył Ci treść tego,
    co powinieneś był dawno poczytać. Ale ponieważ w domu jestem modemowcem,
    to zrobiłem to, co załatwiało sprawę - powiedziałem, gdzie szukać
    informacji. Jeśli dla Ciebie jestem Wielkie Panisko, to chyba nie będę
    miał więcej ochoty Ci podpowiadać. Do widzenia.

    > AAA Radio Erewan nadaje ze nie spelniles swojego zadania i masz
    prowrocic
    > natychmiast do izby wytrzezwien.

    Dzięki serdeczne. Najpierw idę się uchlać. Lepsze to, niż siedzenie
    przed komputerem - jak się okazuje.

    --

    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2002-12-09 17:54:19
    Od: Maciej <m...@N...pocztowy.net>

    In article <at1hjp$rg3$1@news.tpi.pl>, Jarosław Lech wrote:

> [...]
    >
    > Jeśli te zmiany były szczegółowo opisywane w poczcie wewnętrznej na
    > co najmniej kilka dni przed ich wprowadzeniem - tak, choć być może słowo

    Wkurzylo mi to ze czlowiek pyta sie tutaj o cos i w taki sposob jest
    zbywany. Byc moze rzeczwiscie bylo to w poczcie wewnetrzej, ale ja jakos
    to przeoczylem, nie doczytalem. Tutaj jednak rowne dobrze i szybko
    moglbym uzyskaz informacji mnie interesujacej, jak rowniez porszusz
    kwestie nowych funkcji itd.
    Po to jestr grupa dyskusyjna zeby dyskutowac ...

> [...]
    > gdybyś na bieżąco dbał o swoje pieniądze, a jeszcze do tego mylisz daty,
    > to nie licz na to, że spotkasz się z uznaniem - raczej z pobłażaniem.

    WIesz przestan. Jesli kazdy by wiedzial i doczytywal w roznych miejscach
    to by w ogole nikt tutaj nie dyskutowal o mniej lub bardziej waznych
    sprawach. Natomiast uwazasz ze czlowiek jest na przegranej pozycji i w
    ogole powinno sie go lekcewazyc, podchodzic poblazliwie po zle napisal,
    pomylil sie z data o jeden dzien?

    > Tak się składa, że nikt do tej pory, to jest przez 2 pełne dni, nie
    > raczył Ci odpowiedzieć bardziej konkretnie.

    Wiesz podejrzewam ze jakby nic nie napisal to cos by bylo ....
    Poza tym w sobote i niedziele bardzo mala lzcba osob z tej grupy jest
    katywna

    > Jeśli dla Ciebie jestem Wielkie Panisko, to chyba nie będę
    > miał więcej ochoty Ci podpowiadać. Do widzenia.

    Sorrry ale jak napisalem wkurzylem sie rowniez ze mnie tak ktos doslownie
    "olewa" Zamaist jakis ktonkretnej informacji nic tylko radio .... zajrzyj
    jescze raz .... lub wprwadzam panike...

    > Dzięki serdeczne. Najpierw idę się uchlać. Lepsze to, niż siedzenie
    > przed komputerem - jak się okazuje.

    Nieraz kazdemu sie to przyda :))

  • 7. Data: 2002-12-09 18:05:22
    Od: Maciej <m...@N...pocztowy.net>

    In article <at1d3b$5iq$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> [...]
    > Podobnie jest w BPHPBK. Tak jak w SA jest natomiast np w KB,
    > Fortisie - gdzie Internet to jeszcze jeden kanal dostepu.

    Tak zauwazylem wlasnie ze coraz bardziej elektroniczne konto przeksztalca
    sie w tradycyjne. Jeszcze niedawno zlecenia "Teleserwis'u SMS" mozna bylo
    skladac poprzez poczte wewnetrzna, teraz jednak juz sie tego nie da w ten
    spsob zrobic, nawet zmodyfikowac juz istniejacych eehh!

    Dzis otrzymalem takowy mail:
    Temat

    Odp: Modyfikacja zapisu w Teleserwisie SMS
    Otrzymano 09.12.2002
    Treść
    Szanowny Panie,
    uprzejmie informuję, że zmiany dotyczące usługi Teleserwis trzeba zgłaszać
    wtradycyjnym Oddziale.Zapraszam do tradycyjnej placówki naszego Banku
    w celu złożenia stosownej dyspozycji .
    Z poważaniem
    Anna Dylicka Kruczkowsika

    KONIEC EUROKONTA-WWW , pierwszego rachunku internetowego :(

  • 8. Data: 2002-12-10 16:35:02
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

> [...]
    > kwestie nowych funkcji itd.
    > Po to jestr grupa dyskusyjna zeby dyskutowac ...

    To Ci już wyjaśniłem: ja osobiście jestem w domu modemowcem (a nie
    zawsze w pracy mam czas, możliwość swobodnego posurfowania czy token
    przy sobie), więc nie dziwisz się chyba, że tylko wskazałem, gdzie tego
    szukać. Zwróć uwagę, że nikt więcej Ci tego nie podpowiedział - chyba
    wolno mi wyciągnąć z tego wniosek, że inni czytający uznali, iż jest to
    właściwy sposób odpowiedzi na Twoje pytania i nie wtrącali się. W
    podobnych sytuacjach w przyszłości musisz się liczyć z krótką
    podpowiedzią gdzie szukać informacji, bo takie rozwiązanie często bywa
    najszybsze i najtrafniejsze. A nie zawsze da się podesłać gotowy tekst
    czy gotowy link. Wierz mi, że gdybym miał zachowaną na dysku treść
    komunikatu, to na pewno nie musiałbyś jej szukać w Omedze.

> [...]
    > sprawach. Natomiast uwazasz ze czlowiek jest na przegranej pozycji i w
    > ogole powinno sie go lekcewazyc, podchodzic poblazliwie po zle

    Może się pośpieszyłem traktując Cię jak kolejnego "wielce
    pokrzywdzonego", niesłusznie z góry widząc oczyma wyobrażni wyrzucane do
    kosza na ulicy slipy z POS-a i wydruki z bankomatu, pootwierane i
    pozostawione osobom niepowołanym do swobodnego użytku sesje w systemach
    transakcyjnych banków, wielce zamyśloną twarz człowieka próbującego
    wyciągnąć z pamięci - bo gdzieżby się splamił notowaniem tego - saldo
    rachunku, wyrzucającego natychmiast do kosza miesięczne zestawienia
    transakcji. Przepraszam. Mam nadzieję, że Ciebie to powyższe
    nie dotyczy.

    > Wiesz podejrzewam ze jakby nic nie napisal to cos by bylo ....
    > Poza tym w sobote i niedziele bardzo mala lzcba osob z tej grupy jest
    > katywna

    Masz pecha - nadal nikt się nie ośmielił :-)

    > Nieraz kazdemu sie to przyda :))

    Na szczęście będę miał w tym tygodniu przynajmniej jeden taki dzień.
    A jak dobrze pójdzie - może i pośpiewam sobie (dopiero po kilku
    głębszych,
    dopier po kilku głębszych... :-) )

    --
    Lejak