    From: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowosci w PEKAO SA i co dalej...?
    Date: Tue, 10 Dec 2002 17:35:02 +0100

    Użytkownik "Maciej" <m...@N...pocztowy.net> napisał w wiadomości
    news:slrnav9m68.qai.maciej@alpha.home.ostrow.pl...

    > Wkurzylo mi to ze czlowiek pyta sie tutaj o cos i w taki sposob jest
    > zbywany. Byc moze rzeczwiscie bylo to w poczcie wewnetrzej, ale ja
    jakos
    > to przeoczylem, nie doczytalem. Tutaj jednak rowne dobrze i szybko
    > moglbym uzyskaz informacji mnie interesujacej, jak rowniez porszusz
    > kwestie nowych funkcji itd.
    > Po to jestr grupa dyskusyjna zeby dyskutowac ...

    To Ci już wyjaśniłem: ja osobiście jestem w domu modemowcem (a nie
    zawsze w pracy mam czas, możliwość swobodnego posurfowania czy token
    przy sobie), więc nie dziwisz się chyba, że tylko wskazałem, gdzie tego
    szukać. Zwróć uwagę, że nikt więcej Ci tego nie podpowiedział - chyba
    wolno mi wyciągnąć z tego wniosek, że inni czytający uznali, iż jest to
    właściwy sposób odpowiedzi na Twoje pytania i nie wtrącali się. W
    podobnych sytuacjach w przyszłości musisz się liczyć z krótką
    podpowiedzią gdzie szukać informacji, bo takie rozwiązanie często bywa
    najszybsze i najtrafniejsze. A nie zawsze da się podesłać gotowy tekst
    czy gotowy link. Wierz mi, że gdybym miał zachowaną na dysku treść
    komunikatu, to na pewno nie musiałbyś jej szukać w Omedze.

    > WIesz przestan. Jesli kazdy by wiedzial i doczytywal w roznych
    miejscach
    > to by w ogole nikt tutaj nie dyskutowal o mniej lub bardziej waznych
    > sprawach. Natomiast uwazasz ze czlowiek jest na przegranej pozycji i w
    > ogole powinno sie go lekcewazyc, podchodzic poblazliwie po zle
    napisal,
    > pomylil sie z data o jeden dzien?

    Może się pośpieszyłem traktując Cię jak kolejnego "wielce
    pokrzywdzonego", niesłusznie z góry widząc oczyma wyobrażni wyrzucane do
    kosza na ulicy slipy z POS-a i wydruki z bankomatu, pootwierane i
    pozostawione osobom niepowołanym do swobodnego użytku sesje w systemach
    transakcyjnych banków, wielce zamyśloną twarz człowieka próbującego
    wyciągnąć z pamięci - bo gdzieżby się splamił notowaniem tego - saldo
    rachunku, wyrzucającego natychmiast do kosza miesięczne zestawienia
    transakcji. Przepraszam. Mam nadzieję, że Ciebie to powyższe
    nie dotyczy.

    > Wiesz podejrzewam ze jakby nic nie napisal to cos by bylo ....
    > Poza tym w sobote i niedziele bardzo mala lzcba osob z tej grupy jest
    > katywna

    Masz pecha - nadal nikt się nie ośmielił :-)

    > Nieraz kazdemu sie to przyda :))

    Na szczęście będę miał w tym tygodniu przynajmniej jeden taki dzień.
    A jak dobrze pójdzie - może i pośpiewam sobie (dopiero po kilku
    głębszych,
    dopier po kilku głębszych... :-) )

    --
    Lejak