    From: Maciej <m...@N...pocztowy.net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowosci w PEKAO SA i co dalej...?
    Date: Sun, 8 Dec 2002 22:47:53 +0000 (UTC)

    In article <at06c2$8t3$1@news.tpi.pl>, Jarosław Lech wrote:

    > Użytkownik "Maciej" <m...@N...pocztowy.net> napisał w wiadomości

    > A co na to radio Erewań?
    > Przeczytaj jeszcze raz pocztę z banku - o ile sobie przypominam, to
    > były tam wyjaśnienia na temat dotychczasowych zleceń stałych.
    > Oprocentowanie zmiena się - chyba że mi się cyferki poprzestawiały -
    > od 2 stycznia.
    >
    > Czytaj uważniej, zanim zaczniesz siać panikę.
    > Lejak

    Panike? Czy uwazasz ze pytanie sie o pewna rzecz zwiazana z nowymi
    zmianami w PEKAO SA to jest panikowaniem? Czy tez uwazasz ze szczegolnie
    najwazniejsze jest to ze zmiana oprocenotwania zmienia sie nie 1 lecz 2
    stycznia?
    W ogole to wiesz po to jest tu grupa dyskusyjna zeby na pewne waptpliwosci
    zadane tutaj odpowiadac a nie zachowywac sie jak Wielkie Panisko ktory
    odsyla interesanta gdzies tam nie wiadomo gdzie ...

    AAA Radio Erewan nadaje ze nie spelniles swojego zadania i masz prowrocic
    natychmiast do izby wytrzezwien.