    From: Maciej <m...@N...pocztowy.net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowosci w PEKAO SA i co dalej...?
    Date: Mon, 9 Dec 2002 17:54:19 +0000 (UTC)

    In article <at1hjp$rg3$1@news.tpi.pl>, Jarosław Lech wrote:

    > Użytkownik "Maciej" <m...@N...pocztowy.net> napisał w wiadomości
    >
    > Jeśli te zmiany były szczegółowo opisywane w poczcie wewnętrznej na
    > co najmniej kilka dni przed ich wprowadzeniem - tak, choć być może słowo
    > "panika" jest tu nienajlepiej dobrane.

    Wkurzylo mi to ze czlowiek pyta sie tutaj o cos i w taki sposob jest
    zbywany. Byc moze rzeczwiscie bylo to w poczcie wewnetrzej, ale ja jakos
    to przeoczylem, nie doczytalem. Tutaj jednak rowne dobrze i szybko
    moglbym uzyskaz informacji mnie interesujacej, jak rowniez porszusz
    kwestie nowych funkcji itd.
    Po to jestr grupa dyskusyjna zeby dyskutowac ...

    > 2>> stycznia?
    >
    > Nie, ale jeśli pytasz o rzeczy, o których powinieneś wiedzieć,
    > gdybyś na bieżąco dbał o swoje pieniądze, a jeszcze do tego mylisz daty,
    > to nie licz na to, że spotkasz się z uznaniem - raczej z pobłażaniem.

    WIesz przestan. Jesli kazdy by wiedzial i doczytywal w roznych miejscach
    to by w ogole nikt tutaj nie dyskutowal o mniej lub bardziej waznych
    sprawach. Natomiast uwazasz ze czlowiek jest na przegranej pozycji i w
    ogole powinno sie go lekcewazyc, podchodzic poblazliwie po zle napisal,
    pomylil sie z data o jeden dzien?

    > Tak się składa, że nikt do tej pory, to jest przez 2 pełne dni, nie
    > raczył Ci odpowiedzieć bardziej konkretnie.

    Wiesz podejrzewam ze jakby nic nie napisal to cos by bylo ....
    Poza tym w sobote i niedziele bardzo mala lzcba osob z tej grupy jest
    katywna

    > Jeśli dla Ciebie jestem Wielkie Panisko, to chyba nie będę
    > miał więcej ochoty Ci podpowiadać. Do widzenia.

    Sorrry ale jak napisalem wkurzylem sie rowniez ze mnie tak ktos doslownie
    "olewa" Zamaist jakis ktonkretnej informacji nic tylko radio .... zajrzyj
    jescze raz .... lub wprwadzam panike...

    > Dzięki serdeczne. Najpierw idę się uchlać. Lepsze to, niż siedzenie
    > przed komputerem - jak się okazuje.

    Nieraz kazdemu sie to przyda :))