  • 1. Data: 2010-05-10 21:50:11
    Temat: Nowa odsłona Inteligo
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Informujemy, że 11 maja br. uruchamiamy nasz nowy serwis informacyjny i
    wprowadzamy zmiany do oferty konta Inteligo.

    Aktualny serwis http://www.inteligo.pl/ zostanie zastąpiony nowym
    serwisem. Serwis transakcyjny pozostaje bez zmian. Szczegóły dotyczące
    nowej oferty oraz usług Konta Inteligo będą dostępne już wkrótce.
    Zapraszamy do odwiedzenia naszego serwisu jutro!

    No ciekawe co zaoferują, bo od dłuższego czasu ich oferta zatrzymała się
    w miejscu

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2010-05-10 22:03:04
    Temat: Re: Nowa odsłona Inteligo
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    lolekanabolek <l...@g...com> writes:

> [...]
    > nowej oferty oraz usług Konta Inteligo będą dostępne już
    > wkrótce. Zapraszamy do odwiedzenia naszego serwisu jutro!

    No i już jest to "jutro" i nic. ;)

    KJ

    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

  • 3. Data: 2010-05-10 22:38:54
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-05-11 00:03, Kamil Jońca wrote:

    > No i już jest to "jutro" i nic. ;)

    juz jest jutro i jest nowa oferta - konto oprocentowane 0%, ale
    wiekszosc operacji wykonywanych samemu za 0zl.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2010-05-10 23:00:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    darnok wrote:

    > juz jest jutro i jest nowa oferta - konto oprocentowane 0%, ale
    > wiekszosc operacji wykonywanych samemu za 0zl.

    odwołanie polecenia zapłaty 3 zł

    powinni wprowadzić opłatę za zamknięcie konta 2000 zł.

  • 5. Data: 2010-05-10 23:05:18
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    W dniu 2010-05-11 00:38, darnok pisze:

    > juz jest jutro i jest nowa oferta - konto oprocentowane 0%, ale
    > wiekszosc operacji wykonywanych samemu za 0zl.

    Taaa, bo ,,Tylko to mamy za darmo, co robimy sami" ;)

    K.

  • 6. Data: 2010-05-11 03:32:54
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    [...]

    > odwołanie polecenia zapłaty 3 zł
    Ta opłata była i to w tej wysokości. Natomiast:
    "Odwołanie pojedynczej transakcji w ramach polecenia zapłaty 3"

    To tutaj Amrę chyba pogięło :)
    KJ

    If fifty million people say a foolish thing, it's still a foolish thing.
    -- Bertrand Russell

  • 7. Data: 2010-05-11 04:42:24
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 10-05-11 05:32, Kamil Jońca wrote:
    > To tutaj Amrę chyba pogięło :)
    > KJ

    To nie ja ;)

  • 8. Data: 2010-05-11 06:27:21
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 11 May 2010 05:32:54 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Ta opłata była i to w tej wysokości. Natomiast: "Odwołanie pojedynczej
    > transakcji w ramach polecenia zapłaty 3"
    >
    > To tutaj Amrę chyba pogięło :)

    Serwis wygląda przyjemnie i nowocześnie, także tutaj na pewno puls. Co do
    oferty, to raczej chyba TOiP lekki lifting przeszło i nic poza tym (nigdy
    nie byłem ich klientem, więc może ktoś mnie poprawić jak źle prawię).

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2010-05-11 07:04:54
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    Pisza ze aby przejsc na nowe warunki (bezplatne przelewy i oprocentowanie
    0%) trzeba wypelnic jakis formularz dostepny po zalogowaniu w serwisie
    transakcyjnym. Ale nie widze nigdzie takiej opcji.

    --
    Sinus

  • 10. Data: 2010-05-11 07:18:57
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-05-11 09:04, Sinus wrote:
    > Pisza ze aby przejsc na nowe warunki (bezplatne przelewy i oprocentowanie
    > 0%) trzeba wypelnic jakis formularz dostepny po zalogowaniu w serwisie
    > transakcyjnym. Ale nie widze nigdzie takiej opcji.

    po lewej stronie na glownej po zalogowaniu masz trzy prostokatne bannery
    (ok 3x1 cm) i pierwszy dotyczy nowych warunkow.