  • 1. Data: 2010-05-10 19:35:22
    Temat: Pozorne awarie e-banków
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    eeeeeeeeeeee (dźwięk podobny do zdarzenia w toalecie) potrzebowały
    dzisiaj kapitału na uzupełnienie depo w dniu "prawa longa"

    nie bądźcie naiwni wierząc w dzień masowej awarii

  • 2. Data: 2010-05-10 19:59:59
    Temat: Re: Pozorne awarie e-banków
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-05-10 21:35, Charlie delta pisze:
    > eeeeeeeeeeee (dźwięk podobny do zdarzenia w toalecie) potrzebowały
    > dzisiaj kapitału na uzupełnienie depo w dniu "prawa longa"
    >
    > nie bądźcie naiwni wierząc w dzień masowej awarii

    Ciekawe co na to klienci ktorych zdrowotny w zusie poszedl sie pasc.

  • 3. Data: 2010-05-10 20:03:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kuba wrote:

    > Ciekawe co na to klienci ktorych zdrowotny w zusie poszedl sie pasc.

    zawsze to powtarzam.
    A kto im kazal czekac do ostatniej chwili.
    Byl zakaz zapłacenia zdrowotnego wczoraj?
    Jakis bank gwarantuje 24 godzinny serwis transakcyjny?

    To mniej wiecej przypomina przebieganie przed nadjeżdżającym pociągiem.
    Jak wpadną pod koła to mają pretensje do pociągu, że ich rozjechał.

  • 4. Data: 2010-05-10 20:14:03
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 10.05.2010 22:03, witek wrote:

> [...]
    >
    > To mniej wiecej przypomina przebieganie przed nadjeżdżającym pociągiem.
    > Jak wpadną pod koła to mają pretensje do pociągu, że ich rozjechał.

    Zawsze udawalo sie przebiec...

    Choc gorzej, jak ktos chcial kupic/sprzedac akcje.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 5. Data: 2010-05-10 20:15:23
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    witek wrote:

    > zawsze to powtarzam.
    > A kto im kazal czekac do ostatniej chwili.
    > Byl zakaz zapłacenia zdrowotnego wczoraj?

    No akurat mój przelew na zdrowotne zlecony w piatek
    w BZWBK na dzisiaj się zwiesił i nie wyszedł (jeszcze).
    Ciekawe jaką dadzą datę obciażenia rachunku.
    I co z tego, że nie poszedł? Pójdzie sobie jutro,
    opóxnienie akurat tej składki niczym groźnym nie skutkuje.

  • 6. Data: 2010-05-10 20:16:50
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-05-10 22:03, witek pisze:

> [...]
    >
    > To mniej wiecej przypomina przebieganie przed nadjeżdżającym pociągiem.
    > Jak wpadną pod koła to mają pretensje do pociągu, że ich rozjechał.

    Spora czesc pewnie ledwo przedzie a i tak jak z deklaracjami rocznymi
    wszyscy czekaja na ostatni dzien. Ot taka ludzka natura.

    Jakby tak to tego podejsc trzeba by go zaplacic w czwartek 6 maja.

  • 7. Data: 2010-05-10 20:54:33
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    cef pisze:

> [...]
    > I co z tego, że nie poszedł? Pójdzie sobie jutro,
    > opóxnienie akurat tej składki niczym groźnym nie skutkuje.

    Ciekawe.
    Ja dzisiaj rano w BZWBK zadysponowalem przelew z KK, mialem go w mBanku
    popoludniu (wczesniej nie sprawdzam).
    Dlaczego przelew z konta mieli potraktowac inaczej?

  • 8. Data: 2010-05-10 20:58:47
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    kuba pisze:

    > Spora czesc pewnie ledwo przedzie a i tak jak z deklaracjami rocznymi
    > wszyscy czekaja na ostatni dzien. Ot taka ludzka natura.
    >
    > Jakby tak to tego podejsc trzeba by go zaplacic w czwartek 6 maja.

    No coz, ja KK z terminem na 4-y maja asekurancko splacilem 30-o
    kwietnia, obawiajac sie 4-o tego typu zatorow jak dzisiaj, nie tylko z
    samym logowaniem, a z wykonaniem przelow terminowo, zeby elixir banku
    docelowego zdazyl pobrac pieniadze.

  • 9. Data: 2010-05-10 21:03:07
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    krzysztofsf wrote:

    > Ciekawe.
    > Ja dzisiaj rano w BZWBK zadysponowalem przelew z KK, mialem go w
    > mBanku popoludniu (wczesniej nie sprawdzam).
    > Dlaczego przelew z konta mieli potraktowac inaczej?

    Nie ma to jak sugestia.
    Już jasne. Został odrzucony. Chciałem przelać 2233,32 a nie było tyle
    srodków.
    Do 17.00 wisiał jako realizowany - sprawdzałem i nie zauważyłem, że kwota
    taka...
    Pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło, zwłaszcza, ze zusowe
    przelewy zawsze wpisuje choćby z jednodniowym wyprzedzeniem, zeby
    dokładnie obejrzeć dyspozycję (sprawdzić konto, sumy, deklaracje itp)

  • 10. Data: 2010-05-10 21:08:58
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-05-10 21:59, kuba pisze:

    > Ciekawe co na to klienci ktorych zdrowotny w zusie poszedl sie pasc.
    E no spokojnie.
    Podstawowym dokumentem ubezp. zdrowotnego nie jest składka ale fakt
    ZGŁOSZENIA do niego. Fakt zapłacenia składki jest już tylko sprawą
    ZUS-u. TO oznacza, że po zgłoszeniu ale przed zapłaceniem składki już
    się pod nie podlega - w końcu płacimy z dołu, do 10/15 dnia nast. m-ca.
    Niestety wszystkie instytucje żądają okazania zapłaconej składki a ona
    nie powinna ich w myśl obowiązujących przepisów interesować = przecież
    dotyczy poprzedniego m-ca :)
    W sądzie do wygrania tylko czy się dożyje jak nas lekarz nie przyjmie...

    A wracając do konsekwencji awarii to zapewnie chodziło Ci o dobrowolne
    chorobowe - to przepada.