  • 11. Data: 2010-05-11 07:44:06
    Temat: Re: Nowa odsłona Inteligo
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 11 May 2010 06:27:21 +0000, xbartx napisał(a):

    > Serwis wygląda przyjemnie i nowocześnie, także tutaj na pewno puls. Co
    > do oferty, to raczej chyba TOiP lekki lifting przeszło i nic poza tym
    > (nigdy nie byłem ich klientem, więc może ktoś mnie poprawić jak źle
    > prawię).

    Wprowadzono opłatę za wypłatę na kartę w Oddziale lub Ajencji, zniknęło
    sprawdzanie salda w Euronecie, zniknęła bezpłatna zmiana PIN karty w
    bankomacie.

  • 12. Data: 2010-05-11 07:52:16
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 11 May 2010 09:18:57 +0200, darnok napisał(a):

    > po lewej stronie na glownej po zalogowaniu masz trzy prostokatne bannery
    > (ok 3x1 cm) i pierwszy dotyczy nowych warunkow.

    Przejście jest natychmiastowe czy jakieś zatwierdzenia lub co gorsza
    wysyłanie papierów?

  • 13. Data: 2010-05-11 09:57:58
    Od: ToRo999 <t...@g...com>

    Akurat 2 miesiace temu wyslalem wniosek i zamkniecie konta i zrobili
    to dzis ;-) Cos ciekawego proponuja? Bo do tej pory zdarli ze mnie
    ponad 300zl za cala obsluge wiec podziekowalem za takie konto.

  • 14. Data: 2010-05-11 12:08:35
    Od: Homzik <h...@g...com>

    On 11 Maj, 09:52, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > Przejście jest natychmiastowe czy jakieś zatwierdzenia lub co gorsza
    > wysyłanie papierów?

    Natychmiastowe.

  • 15. Data: 2010-05-11 12:19:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Homzik wrote:

    > Natychmiastowe.

    co jest natychmiastowe?

  • 16. Data: 2010-05-11 12:20:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > To nie ja ;)

    Amra co ty jeszcze robisz na tym tonącym statku?

  • 17. Data: 2010-05-11 12:22:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    xbartx wrote:

    > Serwis wygląda przyjemnie i nowocześnie, także tutaj na pewno puls

    a serwis transakcyjny pozostal bez zmian.
    Po za stronami informacyjnymi i uaktualnieniami plikow CSS nie wiecej
    sie nie zmienlo. Poza TOiP.

    . Co do
    > oferty, to raczej chyba TOiP lekki lifting przeszło i nic poza tym (nigdy
    > nie byłem ich klientem, więc może ktoś mnie poprawić jak źle prawię).

    o 1 grosz.
    widac jakis nowy szef przyszedl, ktory nie lubi koncowek .99

  • 18. Data: 2010-05-11 12:37:23
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    W dniu 2010-05-11 14:20, witek pisze:

    > Amra co ty jeszcze robisz na tym tonącym statku?

    Przecież dopiero na niego wlazł ;-)

  • 19. Data: 2010-05-11 12:40:47
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    W dniu 2010-05-11 14:19, witek pisze:

    > co jest natychmiastowe?

    przejście ?

  • 20. Data: 2010-05-11 12:51:13
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    W dniu 2010-05-11 09:44, jureq pisze:

    > Wprowadzono opłatę za wypłatę na kartę w Oddziale lub Ajencji, zniknęło
    > sprawdzanie salda w Euronecie, zniknęła bezpłatna zmiana PIN karty w
    > bankomacie.

    W/w pozycje zniknęły z tabeli, co nie znaczy, że zostały usunięte w/w
    funkcjonalności. One są i pozostają darmowe, tak przynajmniej zeznaje
    ynfolynia.