  • 21. Data: 2010-05-11 13:07:49
    Temat: Re: Nowa odsłona Inteligo
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Przecież dopiero na niego wlazł ;-)

    no wiem.
    Każdy jest ciekawy.
    Ale, że do tej pory nie zorientował się, że wlazł na przeciekającą łajbę
    to nie rozumiem.

  • 22. Data: 2010-05-11 13:08:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wojciech Nawara wrote:

    > przejście ?

    To po co ten tekst o podpisywaniu oświadczenia.

  • 23. Data: 2010-05-11 15:08:59
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > no wiem.
    > Każdy jest ciekawy.
    > Ale, że do tej pory nie zorientował się, że wlazł na przeciekającą łajbę
    > to nie rozumiem.

    na rozne stanowiska ludzie przychodza, zeby odpowiednio zarabiac, a nie od
    razu zmieniac cale przedsiebiorstwo. Zmiany w duzych instytucjach wymusza
    konkurencja, chyba nikt nie sadzi, ze zmiany w takim PKOBP to moga byc
    szybkie. Na dzialania prezesa ma wplyw kazdy kolejny rzad, bo to on mianuje
    i odwoluje prezesa.

  • 24. Data: 2010-05-11 18:25:02
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    darnok <d...@a...spam.ch> wrote:

    > po lewej stronie na glownej po zalogowaniu masz trzy prostokatne bannery
    > (ok 3x1 cm) i pierwszy dotyczy nowych warunkow.

    Dzięki. Też długo szukałem tego jak zmienić, i nie znalazłem, bo
    ten baner został usuniety przez program blokujący reklamy - Adblock.

    a.

  • 25. Data: 2010-05-11 20:48:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 11 May 2010 17:08:59 +0200, Krzysztof napisał(a):

> [...]
    > wymusza konkurencja, chyba nikt nie sadzi, ze zmiany w takim PKOBP to
    > moga byc szybkie. Na dzialania prezesa ma wplyw kazdy kolejny rzad, bo

    Nie zmienia to faktu, że odpowiedni ludzie mogą rozruszać takiego
    dinozaura jak ten bank. Ostatnio obserwuję zmiany na stacja Orlen i
    powiem szczerze, że nieźle im to wychodzi. Ciekawe czy zaskoczą może
    czymś całkiem nowym np jakimiś usługami finansowo-bankowymi ;)

    Xenocide

  • 26. Data: 2010-05-11 23:13:27
    Temat: Czy to sa TE zmiany które zapowiadal pan Macierzyński w 2008?
    Od: z...@o...pl

    bo jeśli tak, to bardzo źle, że nikt dotąd
    nie poinformował zarządu inteligo i tym że
    istnieje kodeks spółek handlowych
    i nie wyjaśnił mu co to jest spółka jawna.

    Co to jest do cholery SKOK jakiś czy normalny Bank?

    Skandaliczne jest żeby bank obsługujący firmy
    obsługiwał takie HGW jak spółka cywilna a nie
    obsługiwał znacznie precyzyjniej opisanej w prawie
    spółki jawnej.

  • 27. Data: 2010-05-12 00:45:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Nie on.
    Czytaj grupe, to bedziesz wiedzial.

    Chociaż tobie to by i tak nie dogodził choćby z masłem i parasolką
    przyszedł osobiście.