  • 1. Data: 2010-05-10 15:05:57
    Temat: Założenie konta [ w banku ] & niemożność złożenia podpisu
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    W niedługim czasie będę chciał założyć konto w banku [ prawdopodobnie
    mBank ] formularz wypełnię przez internet a umową mam zamiar podpisać w
    mPunkcie, wszystko było dobrze gdyby nie brak możliwości złożenia
    własnoręcznego podpisu, jak banki na to reagują i czy można to zrobić
    bez podpisu ??, za pomoc, dzięki.

  • 2. Data: 2010-05-10 15:08:42
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >mPunkcie, wszystko było dobrze gdyby nie brak możliwości złożenia
    >własnoręcznego podpisu, jak banki na to reagują i czy można to zrobić bez

    Może być ciężko. Banki boja się tego jak ognia. Wyczytałem kiedyś, ze
    najlepiej pojawiac się od razu z telewizją. Wtedy niemozliwe staje sie
    mozliwe.

    wiatrak

  • 3. Data: 2010-05-10 15:27:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gupik wrote:
> [...]
    > mPunkcie, wszystko było dobrze gdyby nie brak możliwości złożenia
    > własnoręcznego podpisu, jak banki na to reagują i czy można to zrobić

    zajrzyj do kodeksu cywilnego do art 79 i dalszych.
    Nie ma problemu, o ile przeszkolisz babki w okienku.

  • 4. Data: 2010-05-10 15:37:58
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2010-05-10 17:05, Gupik pisze:
> [...]
    > mPunkcie, wszystko było dobrze gdyby nie brak możliwości złożenia
    > własnoręcznego podpisu, jak banki na to reagują i czy można to zrobić

    Oświadczenie woli złożone w formie aktu notarialnego

    Darek

  • 5. Data: 2010-05-10 16:17:47
    Od: BK <b...@g...com>

    On 10 Maj, 17:37, Darek <n...@p...maila.pl> wrote:

    > Oświadczenie woli złożone w formie aktu notarialnego
    >
    > Darek

    Szczerze mowiac latwiej po prostu dac komus z rodziny pelnomocnictwo
    notarialne.

  • 6. Data: 2010-05-10 18:43:36
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Szczerze mowiac latwiej po prostu dac komus z rodziny pelnomocnictwo
    > notarialne.

    Tak samo łatwo

    Darek

  • 7. Data: 2010-05-10 19:14:47
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    >Szczerze mowiac latwiej po prostu dac komus z rodziny pelnomocnictwo
    >notarialne.

    w tym temacie odradzam getin
    pelnomocnictwo jest wtedy, kiedy sie je zlozy w obecnosci pracownika
    (pozdrawiam zdobywce czwartego miejsca w wewnetrznym konkursie getina w
    ramach regionu czyli kilkunastu placowek - zajebista konkurencja musiala
    byc, zeby zdobyc czwarte miejsce)
    notarialne, chocby najlepiej spisane, skutkuje dopiero po reklamacji, albo
    skardze

  • 8. Data: 2010-05-10 19:59:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    brum wrote:

    > w tym temacie odradzam getin
    > pelnomocnictwo jest wtedy, kiedy sie je zlozy w obecnosci pracownika

    zapomniales dopisac niekumatego pracownika.

    > (pozdrawiam zdobywce czwartego miejsca w wewnetrznym konkursie getina w
    > ramach regionu czyli kilkunastu placowek - zajebista konkurencja musiala
    > byc, zeby zdobyc czwarte miejsce)

    czterech startowalo?

    > notarialne, chocby najlepiej spisane, skutkuje dopiero po reklamacji, albo
    > skardze

    co nalezalo uczynic natychmiast jeszcze w oddziale.

  • 9. Data: 2010-05-11 05:15:46
    Od: BK <b...@g...com>

    On 10 Maj, 20:43, Darek <n...@p...maila.pl> wrote:

    > Tak samo łatwo
    >
    > Darek

    Sugerujesz, ze jednakowo latwo jest skladac jednarozowe oswiadczenia
    woli w formie notarialnej (i placic za nie) kazdorazowo kiedy jest to
    potrzebne (nie tylko w banku ale ogolnie w roznych sytuacjach) niz
    skoczyc do notariusza zrobic odpowiednie pelnomocnictwo zaplacic raz i
    miec sprawe z glowy we wszystkich bankach/telekomach etc. etc.

    Przeciez to bez sensu robic cos "n" razy skoro mozna to zrobic raz, a
    dobrze.

  • 10. Data: 2010-05-11 13:24:01
    Od: "a...@g...com" <a...@g...com>

    On 11 Maj, 06:15, BK <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > miec sprawe z glowy we wszystkich bankach/telekomach etc. etc.
    >
    > Przeciez to bez sensu robic cos "n" razy skoro mozna to zrobic raz, a

    jesli nie mozesz z jakichs powodow mozesz dac odcisk kciuka , dot to
    czesto pelnoletnich niepelnosprawnych. widzialem stary dowod z
    odciskiem odbitym zamiast podpisu