  • 1. Data: 2010-05-10 19:55:09
    Temat: Gdzie najkorzystniej wyplacac z Western Union ?
    Od: Telemach <t...@g...pl>

    Czy kazdy bank stosuje swoja stawke przy przewalutowaniu ?
    Moze jest mozliwosc otrzymania obcej waluty np.: USD a potem samemu
    sobie wymienienie w kantorze. Czy ktos z was moze polecic gdzie sie
    udac po odbior ?

    - Telemach -

  • 2. Data: 2010-05-11 12:17:04
    Od: "a...@g...com" <a...@g...com>

    On 10 Maj, 20:55, Telemach <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Moze jest mozliwosc otrzymania obcej waluty np.: USD a potem samemu
    > sobie wymienienie w kantorze. Czy ktos z was moze polecic gdzie sie

    kiedys walute w dominecie mogles wybrac w bph tez ale teraz po fuzjach
    podzialach to nie wiem czy dalej tak jest ztcp w polsce glownymi
    partnerami WU sa BZWBK BPH(pekao sa?) chyba millennium i zdaje sie ze
    jakas prywatna firma ktora obsluguje przez skoki, reszta to agenci
    robiacy dla tych glownych, ale oferte cenowa maja taka zwykle jak
    glowni.