  • 1. Data: 2009-06-20 16:54:10
    Temat: Nowa lokata w Aliorze - 7% na 10 miesięcy
    Od: top <t...@n...com>

    Czołem dusigrosze ;)

    Wczoraj dostałem maila od mojej bankierki z informacją że od 22 czerwca
    do 31 lipca będzie można zakładać lokaty o parametrach jak w tytule.
    Minimalna kwota to 1000 zł a maksymalna 500 000 zł.

    Podobno ma być możliwość założenia przez internet również dla osób nie
    posiadających konta w Aliorze.

    t0p

  • 2. Data: 2009-06-20 17:00:51
    Temat: Re: Nowa lokata w Aliorze - 7% na 10 miesięcy
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "top" news:h1j4pp$jg6$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Podobno ma być możliwość założenia przez internet również dla osób nie
    > posiadających konta w Aliorze.

    No to czekamy do poniedziałku :)

  • 3. Data: 2009-06-20 17:10:49
    Temat: 7% na 7 miesięcy
    Od: " aneczka.jedna" <a...@g...pl>

    7% na krótszy okres jest tez w Meritum Bank - bez wychodzenia z domu
    http://www.meritumbank.pl/pl/sub/7,oferta_dla_ciebie
    .html
    Ja sądzę, że lokaty mogą jeszcze troche wzrosnąć, więc wole na krócej.
    A wy jak sądzicie - % wzrośnie czy raczej będzie spadał?

  • 4. Data: 2009-06-20 18:27:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 20 Jun 2009 18:54:10 +0200, w <h1j4pp$jg6$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    top <t...@n...com> napisał(-a):

    > Wczoraj dostałem maila od mojej bankierki z informacją że od 22 czerwca
    > do 31 lipca będzie można zakładać lokaty o parametrach jak w tytule.
    > Minimalna kwota to 1000 zł a maksymalna 500 000 zł.

    Czyli realnie 5,67%. Czyli nadal mniej niż w EB. :)

  • 5. Data: 2009-06-20 18:56:21
    Temat: Re: 7% na 7 miesięcy
    Od: Ra <a...@a...com>

    aneczka.jedna pisze:
> [...]
    > Ja sądzę, że lokaty mogą jeszcze troche wzrosnąć, więc wole na krócej.
    > A wy jak sądzicie - % wzrośnie czy raczej będzie spadał?

    Potrafię udowodnić każdą teorię ;)
    Za lekkim spadkiem przemawia chyba spora szansa na obniżkę stóp

  • 6. Data: 2009-06-20 19:08:42
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Ra" news:h1jb7a$74u$1@node2.news.atman.pl

    > Potrafię udowodnić każdą teorię ;)
    > Za lekkim spadkiem przemawia chyba spora szansa na obniżkę stóp

    Zauważ jednak, że po ostatniej obniżce stóp % depozyty na pewien okres czasu
    spadły by po jakimś czasie znowu wzrosnąć. Oczywiście nie tak jak by
    większość oszczędzających sobie tego życzyła, ale zawsze :)

  • 7. Data: 2009-06-20 19:11:27
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    top <t...@n...com> napisał(-a):

> [...]
    > Minimalna kwota to 1000 zł a maksymalna 500 000 zł.
    Czyli realnie 5,67%. Czyli nadal mniej niż w EB. :)

    Mniej tez niz na 1-dniowej 6% w Getinie.
    Sytuacja w bankach sie pogarsza, a obnizki stop NBP nie maja nic do rzeczy.
    Gdyby sytuacja byla normalna , lokaty nie powinny przekraczac 3.75%. Na
    razie szkoda blokowac kasy na dluzszy termin bo mozemy niedlugo zobaczyc
    lokaty jak na jesieni zeszlego roku.

  • 8. Data: 2009-06-20 21:28:28
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 3.75%. Na razie szkoda blokowac kasy na dluzszy termin bo mozemy niedlugo
    > zobaczyc lokaty jak na jesieni zeszlego roku.

    wreszcie jakaś sensowna alternatywa
    dla upierdliwego zatokenowanego eurobanku

  • 9. Data: 2009-06-20 21:28:33
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nie wykonałaś targetu?
    JaC

    -----

    " aneczka.jedna"

  • 10. Data: 2009-06-20 21:52:57
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:h1jk9g$gsm$1@inews.gazeta.pl

    > wreszcie jakaś sensowna alternatywa
    > dla upierdliwego zatokenowanego eurobanku

    Raczej alternatywy :) Getin + Alior pod względem oferty depozytowej dają
    radę jeżeli ktoś nie lubi bawić się w tokeny w telefonie :)