  • 11. Data: 2009-06-21 05:23:24
    Temat: Re: Nowa lokata w Aliorze - 7% na 10 miesięcy
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h1jkm7$vq8$2@news.interia.pl...
    > "zlotowinfo" news:h1jk9g$gsm$1@inews.gazeta.pl

    > Raczej alternatywy :) Getin + Alior pod względem oferty depozytowej dają
    > radę jeżeli ktoś nie lubi bawić się w tokeny w telefonie :)

    nie przypadł mi do gustu alior, traktuję podobnie jak polbank

  • 12. Data: 2009-06-21 05:30:32
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > radę jeżeli ktoś nie lubi bawić się w tokeny w telefonie :)

    nie przypadł mi do gustu alior, traktuję podobnie jak polbank,
    experymentalnie
    nie wsposób zapomnieć o tych kręcących się w nieskonczoność elementach albo
    całkowicie zablokowanym okienku, na które pomagało tylko f5, logowanie się
    jest upierdliwe, nie tak jak w getinie czy mbanku, denerwuje też migotanie
    ekranem, każda akcja sie z tym wiąże

    ja pozostanę z Getin + mBank, a Eurobank? no cóż 5x30,40zł

  • 13. Data: 2009-06-21 07:07:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 20 Jun 2009 23:52:57 +0200
    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Raczej alternatywy :) Getin + Alior pod względem oferty depozytowej
    > dają radę jeżeli ktoś nie lubi bawić się w tokeny w telefonie :)

    Jeżeli traktujesz EB jako skarbonke, to tokenem też się nie ma zbytnio
    co bawić ;)

    Xenocide

  • 14. Data: 2009-06-21 07:49:25
    Od: rafal <r...@n...none>

    zlotowinfo pisze:

> [...]
    > logowanie się jest upierdliwe, nie tak jak w getinie czy mbanku,
    > denerwuje też migotanie ekranem, każda akcja sie z tym wiąże

    Przez ponad pół roku nie uświadczyłem ani razu takich artefaktów.
    Z ciekawości - jakiej używasz przeglądarki na jakim systemie?
    Próbowałeś użyć innej?

    --
    Pzdr
    rafał

  • 15. Data: 2009-06-21 08:54:52
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "rafal" <r...@n...none> napisał w wiadomości

    > Przez ponad pół roku nie uświadczyłem ani razu takich artefaktów.
    > Z ciekawości - jakiej używasz przeglądarki na jakim systemie? Próbowałeś
    > użyć innej?

    vista 64bit home, opera 10, nie zamierzam używać innej bo akurat jedna
    strona nie działa mi prawidłowo

    alior nie ma DLA MNIE żadnych atutów
    1. karta płatna, nigdy nie wypłacam z bankomatu, mam kredytówkę mbanku, na
    zawsze za darmo
    2. oprocentowanie? wolę TOP getin'a
    3. upierdliwość logowania
    4. zacinające się elementy, bynajmniej w Operze
    5. płatne przelewy od 11-tego

    mój duet to: getin+mbank

  • 16. Data: 2009-06-21 10:37:53
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > 2. oprocentowanie? wolę TOP getin'a
    > 3. upierdliwość logowania
    > 4. zacinające się elementy, bynajmniej w Operze

    Generalnie 3zl za karte w Aliorze mozna przezyc, gdyz daja 4% na ror co przy
    saldzie ok 1tys. pokrywa koszt karty( w innych bankach pieniadze na wyplaty
    trzeba trzymac na koncie bez procentu i teraz czesto robic trans.
    bezgotowkowe dla unikniecia dodatkowej oplaty za karte).
    Nie nadaje sie to jako konto glowne, gdyz jest tylko 10 sms za darmo, a
    wykorzystywane sa one takze do potwierzania innych rzeczy niz przelewy.
    Oferta depozytowa w PLN jest ponizej sredniej na rynku. Jedynie
    oprocentowanie lokat walutowych jest niezle w porownaniu do konkurencji i
    lokaty w 4 walutach obcych mozna obslugiwac przez net (w getinie z uporem
    nie wprowadzili tych lokat do sieci) oraz dostepna jest kasa dla trans.
    gotowkowych dla walut. Dla lokat walutowych praktycznie tylko Getin+Alior
    stanowia ciekawa propozycje.
    Teraz praktycznie jest bardzo dobry okres w bankach dla 'wyjadaczy wisienek'
    i z kazdego nalezy wybrac to co sie nam oplaca. wydaje mi sie, ze rosnie
    grono takich 'wyjadaczy wisienek', ktorzy sa zmora dla bankow, gdyz oni
    chcieliby wcisnac wszystkie swoje produkty a nie tylko te, do ktorych z
    pewnoscia doplacaja.

  • 17. Data: 2009-06-21 11:15:30
    Od: BK <b...@g...com>

    On 21 Cze, 10:54, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > 5. płatne przelewy od 11-tego

    E nie no badzmy precyzyjni - od 11 to jest platny kod sms do
    potwierdzania m.in. przelewow ale to spokojnie wystarczy bo:
    a] mozesz korzystac z przelewow zaufanych [te sie potwierdza tylko
    przy zdefiniowaniu, pozniej przelewy do danego odbiorcy sa bez
    autoryzacji]
    b] mozna podpidywac dowolna liczbe przelewow jednym sms'em - czyli np.
    ja wpadam robie przelewy [rachunki + zakupy] i podpisuje jednym
    sms'em...

    Na te kilka miesiecy aktywnego korzystania z konta nie zauwazylem zeby
    byl problem z platnoscia za smsy [tzn spokojnie wyrabiam sie w
    limicie].

  • 18. Data: 2009-06-21 13:47:29
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    > Na te kilka miesiecy aktywnego korzystania z konta nie zauwazylem zeby
    > byl problem z platnoscia za smsy [tzn spokojnie wyrabiam sie w
    > limicie].
    nie chodzi o ten limit, bo pewnie by wystarczyło, jednak nie lubię jak mnie
    coś ogranicza
    druga sprawa do mbanku zaloguje mnie przeglądarka
    w aliorze muszę klepać..., w tym temacie podpada także: bgż, bzwbk,
    eurobank, ing, pekaosa, volswagen

  • 19. Data: 2009-06-21 14:10:11
    Od: rafal <r...@n...none>

    zlotowinfo pisze:

    > vista 64bit home, opera 10, nie zamierzam używać innej bo akurat jedna
    > strona nie działa mi prawidłowo

    nie zamierzam Cię przekonywać :) tak jak pisałem - pytałem z ciekawości.

  • 20. Data: 2009-06-22 09:01:18
    Od: "MrMrooz " <m...@W...gazeta.pl>

    top <t...@n...com> napisał(a):
    ..
    > Wczoraj dostałem maila od mojej bankierki z informacją że od 22 czerwca
    > do 31 lipca będzie można zakładać lokaty o parametrach jak w tytule.
    > Minimalna kwota to 1000 zł a maksymalna 500 000 zł.
    No i jest, co prawda nie ma info na glownej stronie, ale w lokatach mozna
    poczytac.

    > Podobno ma być możliwość założenia przez internet również dla osób nie
    > posiadających konta w Aliorze.
    I wlasnie to podobno. Zalozyc mozna, gorzej z likwidacja - trzeba miec konto
    w aliorze, albo przyjdzie sie do banku albo zalozy konto korespondencyjnie.
    Duzy minus jak dla mnie.

    Pozdrawiam
    Michal M