  • 1. Data: 2009-06-19 17:27:57
    Temat: Multibank - mozna zalatwic wszystko, pod warunkiem, ze opisza najpierw to gazety
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam,

    http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,673563
    7,Wygral_z_bankiem_bitwe_o_1_grosz.html

    Czyli w BRE (Multibank) moze dojsc do uznania reklamacji,
    pod warunkiem, ze napisza o tym najpierw w prasie.
    Ttoche to smutne, ze bank sie szarpie z klientem o sporne
    grosze a traci na wizerunku duzo wiecej przez takie artykuly.
    Chociaz moze juz w BRE (Multibank i mBank)
    doszli do wniosku, ze maja tak kiepska opinie iz
    nic nie zaszkodzi.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-06-19 17:46:18
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 19 Cze, 19:27, "Marcin" <u...@u...eu> wrote:
> [...]
    > Chociaz moze juz w BRE (Multibank i mBank)
    > doszli do wniosku, ze maja tak kiepska opinie iz

    Jeśli chodzi o załatwianie reklamacji, chcę pochwalić Getin Bank.
    Miałem tam nieodnawialną lokatę na znaczną kwotę, z której środki z
    powodu błędu pracownika wróciły na mój ROR w innym banku z 3-dniowym
    opóźnieniem. Złożyłem reklamację z wnioskiem o wypłacenie odsetek za
    okres tych kilku dni od zakończenia lokaty do dnia jej przelewu na mój
    rachunek. Po kilku dniach (wczoraj) stwierdziłem, że bank bez
    protestów przelał na moje konto wnioskowane odsetki (liczone od lokaty
    i całości uzyskanych z niej odsetek) oprocentowane na 8% tj .tyle ile
    wynosiło nieistniejące już oprocentowanie lokaty głównej. Zgodnie z
    mają sugestią pobrano nawet podatek Belki, ale kilkadziesiąt zł
    otrzymałem na czysto. Gdy słyszę jak klienci walczą z BRE i innymi
    bankami, jestem mile zaskoczony postawą Getin.
    Pozdrawiam
    Fabian

  • 3. Data: 2009-06-19 19:18:47
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    BI wrote:

> [...]
    > protestów przelał na moje konto wnioskowane odsetki (liczone od lokaty
    > i całości uzyskanych z niej odsetek) oprocentowane na 8%

    moze nie przesadzajmy z chwaleniem bankow za to ze popelniaja bledy
    i zmuszaja klientow do patrzenia im na rece, a potem tracenia czasu
    na zalatwianie reklamacji... pomysl co by bylo gdybys bardzo porzebowal
    tych srodkow w terminie

  • 4. Data: 2009-06-19 23:21:45
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "BI" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]

    > i całości uzyskanych z niej odsetek) oprocentowane na 8% tj .tyle ile
    > wynosiło nieistniejące już oprocentowanie lokaty głównej.

    No widzisz. A powinien Ci zwrócić odsetki ustawowe.
    W końcu bezprawnie przetrzymał twoje pieniądze.

  • 5. Data: 2009-06-20 10:46:51
    Od: "Filip Lach" <f...@W...gazeta.pl>

    Marcin <u...@u...eu> napisał(a):

> [...]
    > 1_grosz.html
    >
    > Czyli w BRE (Multibank) moze dojsc do uznania reklamacji,
    > pod warunkiem, ze napisza o tym najpierw w prasie.

    Mnie multibank właśnie uznał reklamację, choć jej omówienie raczej zwiększyło
    moje zaniepokojenie. Otóż pobrali mi tytułem odsetek 8 gr z konta. Ponieważ na
    tym rachunku nie mam żadnego kredytowego produktu poprosiłem o wyjaśnienie, za
    co odsetki. Po dwóch tygodniach oddano 0,08PLN z datą wsteczną, choć w mailu
    pan mi napisał, że nadal nie wiedzą, dlaczego je w ogóle pobrali. I że
    oczywiście przepraszają.

  • 6. Data: 2009-06-22 07:35:34
    Od: "Mariusz " <m...@W...gazeta.pl>

    Marcin <u...@u...eu> napisał(a):
    > Chociaz moze juz w BRE (Multibank i mBank)
    > doszli do wniosku, ze maja tak kiepska opinie iz
    > nic nie zaszkodzi.

    Tez mi sie tak wydaje - przez 5 lat bylem zadowolonym i bardzo dobrze
    obslugiwanym klientem, uzywalem kredytow, mechanizmow bilansujacych, kart,
    platnosci, lokat, kredytow odnawialnych - troche sie tego uzbieralo ale zawsze
    bylem naprawde swinsko zadowolony z obslugi. Szybko, po ludzku, szczerze i
    rzetelnie.
    Ale to co sie dzieje od grudnia 2008 to jakas tragedia - nie udalo mi sie w
    tym banku zalatwic niczego bez telefonow. Niektore sprawy sa naprawde zalosne
    - np. mialem ubezpieczenia komunikacyjne, ktore wypowiedzialem. Wszystko jest
    wypowiedziane i zakonczone, a w systemie dalej pokazuja sie przedluzane
    ubezpieczenia.... Dzwonilem ze dwa razy - nic sie nie udalo zrobic. Po dwoch i
    pol miesiacu nagle oba "nieistniejace" ubezpieczenia zniknely... Radosc ma
    byla wielka. Do wczoraj - oba znowu sie pokazaly... To jakas parodia - to samo
    mialem z kazda sprawa, od zalatwienia zaswiadczenia o splaconym kredycie dla
    banku po ostatnio lokaty, przy ktorych dowiedzialem sie od konsultantki ze
    gdybym do nich zadzwonil, pogadal to przeciez spokojnie dostalbym takie
    oprocentowanie jak na rynku...
    Patrzac na ich wyniki z ostatniego okresu to bank ma spore klopoty, tylko nie
    rozumiem tego ze "lekarstwem" na to ma byc odplyw kolejnych klientow. Mi
    zostaly jeszcze dwa miesiace - bo musze zakonczyc ubezpieczenia... Jezeli tez
    uwazaja ze wprowadzenie oplat za konta ze zwrotem cos zmieniaja to chyba sie
    mocno zdziwia. Choc - to jest Polska, ludzie uzywaja SKOK-ow, Polbankow i
    innych PKO-bpow, wiec pewnie i tutaj bedzie podobnie.