  • 1. Data: 2009-06-19 17:24:59
    Temat: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,67375
    47,Bezrobotni_kredytobiorcy_pod_parasolem_panstwa.ht
    ml

    To jest, qrwa, wolny rynek ?

    Do tej pory bezrobotny mógł zdychac z głodu, 90 % nie miało prawa do
    zasiłku, a tzw. państwo miało to między nogami.

    Co się nagle teraz zmieniło ? Nie dopłacą bezrobotnym do leczenia,
    żarcia, nauki dziecka tylko do kredytów !!!?

    Dość, kurwa, nie po to płacimy tyle podatków, żeby z nich finansować
    chałupy i plazmy dla świeżo wyawansowanych, za to pozbawionych grama
    wyobraźni i zdolności przewidywania "kredytobiorców".

    Niech i mnie dopłacą, kiedy na giełdzie mam straty, a od żony niech
    kupią interwencyjnie całą produkcję jej geszeftu. Jeśli już "by żyło
    się lepiej", to wszystkim.

  • 2. Data: 2009-06-19 17:33:38
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Popatrz na to z innej strony: ochrona systemu bankowego przed złymi
    kredytami i pośrednia stymulacja akcji kredytowej, która to prowadzi do
    wzrostu konsumpcji itd...

  • 3. Data: 2009-06-19 17:38:36
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    ALE:

    "Dopłaty będzie trzeba zwrócić, gdy osoba, którą pomoc dostała,
    znajdzie nową pracę."

    A juz chcialem sie zatrudnic jako sprzataczka w jakims ministerstwie,
    ewentualnie gornik przodkowy, wziac kredyt, a pozniej przejsc na
    bezrobocie i zyc dostatnio i bezproblemowo. Ech... :)

  • 4. Data: 2009-06-19 17:39:29
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 19 Cze, 19:33, "corner" <c...@i...TOTEZpl> wrote:
    > Popatrz na to z innej strony: ochrona systemu bankowego przed złymi
    > kredytami i pośrednia stymulacja akcji kredytowej, która to prowadzi do
    > wzrostu konsumpcji itd...

    Super. Dopłaćmy zatem wszystkim branżom, akryzys zniknie. I stanie się
    CUD, o którym marzy tusk.

  • 5. Data: 2009-06-19 17:50:28
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    b.googlegroups.com

    > To jest, qrwa, wolny rynek ?

    Budzimy się! żyjemy w PL, kraju, który jest członkiem UE ;)

    > Do tej pory bezrobotny mógł zdychac z głodu, 90 % nie miało prawa do
    > zasiłku, a tzw. państwo miało to między nogami.

    Uwierz mi że nie wiele się w tej kwestii zmieniło. Z informacji jakie udało
    mi się zdobyć pokuszę się o stwierdzenie, że kiedyś bezrobotnym było lepiej
    niż ma to miejsce obecnie.

    > Co się nagle teraz zmieniło ?

    Opcja polityczna (za kilka lat przyjdą ci co teraz odeszli) i pogoda :)

    > Nie dopłacą bezrobotnym do leczenia

    Po części dopłacają ale do czasu.

    > żarcia, nauki dziecka tylko do kredytów !!!?

    Tak daleko moja wiedza niestety albo stety nie sięga.

    > Jeśli już "by żyło się lepiej", to wszystkim.

    To jest nowa wersja tej drugiej Irlandii :)

  • 6. Data: 2009-06-19 17:51:49
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 19 Cze, 19:38, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > A juz chcialem sie zatrudnic jako sprzataczka w jakims ministerstwie,
    > ewentualnie gornik przodkowy, wziac kredyt, a pozniej przejsc na
    > bezrobocie i zyc dostatnio i bezproblemowo. Ech... :)

    Już widzę te kolejki do kas, by zwrócić tę zapomogę...

  • 7. Data: 2009-06-19 17:54:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    .googlegroups.com

    > Super. Dopłaćmy zatem wszystkim branżom, akryzys zniknie. I stanie się
    > CUD, o którym marzy tusk.

    Marzy, marzy i chyba sobie nie wymarzy...
    Kiedyś oglądałem film, który chyba nosił tytuł nocna zmiana (jeżeli się mylę
    proszę o sprostowanie). Kiedy zobaczyłem jakim Tusk był tam pionkiem (IMHO
    jest nadal i chyba jeszcze większym niż w czasie kiedy akcja filmu się
    dzieje) oraz jak "kopali go w dupsko" koledzy "po fachu" to ze śmiechu wręcz
    z krzesła nie spadłem.

    I taka oto człowiek bez przysłowiowych jaj został premierem i aby było
    śmieszniej ma ambicje na więcej. Na dodatek ciemne społeczeństwo to kupuje
    bo pan premier aby się przypodobać "katolickiej części" Polski wziął sobie
    po n latach "małżeństwa" ślub kościelny :) LOL.

  • 8. Data: 2009-06-19 17:59:36
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Cze, 13:51, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Już widzę te kolejki do kas, by zwrócić tę zapomogę...

    Moze polacza to ze splata rat kredytu mieszkaniowego w kolejnych
    latach? Bo inaczej to raczej rzeczywiscie moga byc problemy...

    Co jak co, ale w kreatywnosc Urzedu Skarbowego to mozna wierzyc. :)

  • 9. Data: 2009-06-19 18:12:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message

    > śmieszniej ma ambicje na więcej. Na dodatek ciemne społeczeństwo to kupuje
    > bo pan premier aby się przypodobać "katolickiej części" Polski wziął sobie
    > po n latach "małżeństwa" ślub kościelny :) LOL.

    Mnie smieszy, ze tylu ciemniakow mamy w spoleczenstwie, ktorzy podniecaja
    sie takimi filmami jak nocna zmiana i wierza w to co mowi Rydzyk. Ale moze
    to dobrze, bo mi sie latwiej zyje, slaba konkurencja na rynku pracy i nie
    trzeba sie zbytnio wysilac zeby dobrze zarabiac :D.

    MK

  • 10. Data: 2009-06-19 18:14:37
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Valdi.Pavlack wrote:

    > I taka oto człowiek bez przysłowiowych jaj został premierem i aby było
    > śmieszniej ma ambicje na więcej.

    przy obecnej frekwencji wyborczej to na ambicjach sie skonczy.

    > Na dodatek ciemne społeczeństwo to kupuje

    ostatnio 75% pokazalo, ze ma w fotograficznej ciemni elyty politycze.