  • 1. Data: 2004-04-23 13:44:46
    Temat: zabezpieczenia banknotow
    Od: "Cabra" <b...@p...pl>

    Witam,

    w sumie to nie wiem czy dobrze trafiles, ale potrzebuje informacji o
    zabezpieczeniu polskich i EURO banknotow... jezeli ktos moglby cos napisac
    na ten temat lub dac jakis link to z gory dziekuje ??

    PZDR
    Cabra

  • 2. Data: 2004-04-23 16:42:57
    Temat: Re: zabezpieczenia banknotow
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Cabra <b...@p...pl> wrote:
> [...]
    > zabezpieczeniu polskich i EURO banknotow... jezeli ktos moglby cos
    > napisac na ten temat lub dac jakis link to z gory dziekuje ??

    http://www.nbp.pl/banknoty/index.html

    http://www.google.pl/search?q=euro+banknotes+securit
    y&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=pl&lr=

    --