  • 1. Data: 2004-04-23 13:16:02
    Temat: [Multi] Po co?
    Od: "sotch " <s...@N...gazeta.pl>

    Przestalem potrzebowac wysokiego (X0 k) limitu w rachunku. Poprosilem przez
    multilinie o zmniejszenie do Xk. Dzisiaj zadzwonila do mnie multilinka, że
    jest decyzja w sprawie obnizenia i z pytaniem gdzie chce sie zglosic na
    podpisanie aneksu.
    Nie chcialem sie nigdzie zglaszac, wiec poprosilem o wyslanie aneksu poczta.
    Ok, po paru minutach ta sama pani dzwoni i mowi, ze oni wysla aneksy poczta,
    ale dodatkowo zobaczyla w dokumentach, ze obniza mi limit, pod _warunkiem_,
    ze zloze oswiadczenie, ze na rachunek bedzie wplywala miesiecznie taka sama
    kwota, jak poprzednio.
    Na pytanie po co mam skladac takie oswiadczenie - multilinka zaczela sie
    motac w kierunku - bo tak ;)
    No wiec wlasnie - po co?

    pzdr,
    s.

  • 2. Data: 2004-04-23 13:19:46
    Temat: Re: [Multi] Po co?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    sotch <s...@n...gazeta.pl> wrote:

    > Przestalem potrzebowac wysokiego (X0 k) limitu w rachunku. Poprosilem przez

    Aquarius?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2004-04-23 13:36:50
    Od: "sotch " <s...@g...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > Aquarius?

    Tak.
    Sądzisz, że stanowi to problem dla Multi?
    ;)

    pzdr,
    s.

  • 4. Data: 2004-04-23 13:41:10
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    sotch <s...@g...pl> wrote:

    > Sądzisz, że stanowi to problem dla Multi?

    Nie wiem. Ja będę niedługo rezygnował. Zobaczymy co mi powiedzą. Jak
    rozumiem deklaracja, której od Ciebie żądali, to więcej niż standard
    wymagany dla Aquariusa?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2004-04-23 13:58:06
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:
    > Nie wiem. Ja będę niedługo rezygnował. Zobaczymy co mi powiedzą. Jak
    > rozumiem deklaracja, której od Ciebie żądali, to więcej niż standard
    > wymagany dla Aquariusa?

    Z limitu, czy konta? :)

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-04-23 14:10:25
    Od: "sotch " <s...@g...pl>

> [...]

    > Nie wiem. Ja będę niedługo rezygnował. Zobaczymy co mi powiedzą. Jak
    > rozumiem deklaracja, której od Ciebie żądali, to więcej niż standard

    Tak. Razy 2. No ale tyle co miesiąc wpływa.

    pzdr,
    s.

  • 7. Data: 2004-04-23 18:08:38
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > Z limitu, czy konta? :)

    Limitu. Z konta jestem jak na razie bardzo, bardzo zadowolony (tutaj
    pozdrowienia dla p. Agnieszki M. :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2004-04-23 18:08:57
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    sotch <s...@g...pl> wrote:

    > Tak. Razy 2. No ale tyle co miesiąc wpływa.

    O. To ciekawe. No to zobaczymy.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2004-04-24 12:36:12
    Od: "Pawel" <a...@m...nospam>

    > Nie wiem. Ja będę niedługo rezygnował. Zobaczymy co mi powiedzą. Jak
    > rozumiem deklaracja, której od Ciebie żądali, to więcej niż standard
> [...]

    ja ostatnio zmienialem dla konta 'ja' nie musialem podpisac takiego
    zobowiazania.
    swoja droga nie wiem jaki teraz musze miec minimalny wplyw...

    pozdr
    Pawel