  • 11. Data: 2002-05-06 14:48:48
    Temat: Re: Nowa TOiP BZWBK - jakie zmiany + wypłata w kasie
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Nie zgadzam się. Wpłacasz kasę z własnej woli, godząc się na warunki.

    Ja, gdybym widział sens i szanse wygranej.

    Nie mam doświadczenia, więc sie nie wypowiem...

    Niezupełnie. Kasę wpłacasz do banku dla zysku/dla bezpieczeństwa/dla wygody
    (niepotrzebne skreślić) - a nie z dobrego serca. Bank więc wykonuje dla Ciebie
    usługę, co wiąże się z pobieraniem opłat zgodnych z TOiP.

    > A jak do tego ma się Fortis (e-pakiet)? Oni też pobierają opłaty za wyplaty
    > gotówkowe. Z drugiej strony u nich można zmianiać limity na VE.

    Mozna. A w dodatku brak opłat przy wypłacie z bankomatów. I to wydaje się
    uczciwsze.
    Inna sprawa, że BZWBK ma prawo pobierać prowizję.

    pozdrawiam
    maksymilian