    From: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowa TOiP BZWBK - jakie zmiany + wypłata w kasie
    Date: Fri, 3 May 2002 10:10:10 +0200

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:aatg46$suo$1@news.onet.pl...

    > Jak najbardzej - kwota poyzej 5000, pani z usmiechem na ustach stwierdzia
    ze
    > skoro pozycja taka w TOiP jest to ona musi pobrac. Jak stwierdzilem ze to
    > jest chore i czy ew. mozna zmienic limit na VE pani powiedziala ze nie. I
    > o/Kielce dawny BZ

    Może ktoś ma wolne 20 PLN dla Arbitra? Czas byłoby skończyć już z tym
    nonsensem (najpierw trzeba byłoby napisać pismo do banku, a jak odmówi
    zlikwidowania tej prowizji, to do arbitra).

    Tylko nie wiem, czy orzeczenie arbitra ma skutek tylko miedzy stronami czy
    też erga omnes? Bo jak między stronami, to od innych dalej bank będzie
    pobierał prowizję.

    Pozdro
    MAX