  • 1. Data: 2008-03-26 21:20:09
    Temat: Nordea Spectrum pytania
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Czy kwota 1500 zl zasilenia miesiecznego, wymagana do bezplatnego
    prowadzenia konta, moze byc wspomagana, lub uzyskana, przelewami
    srodkow wlasnych, nie tylko wyplata od pracodawcy? Czy jest sumowana
    (przelew srodkow wlasnych z innego konta na ich konto np.1000 zl, po
    kilku dniach idzie dalej a za jakis czas w tym miesiacu przelew z
    konta wlasnego na "kolejne" 500zl) czy tylko przelew w jednym kawalku
    i to tylko od pracodawcy?

    Koszt prowadzenia przy spelnieniu warunku zasilania 1500 zl
    miesiecznie tylko 1,50 zl miesiecznie za visa electron do konta? Przy
    korzystaniu z kodow jednorazowych a nie z tokena..

    W TOiP podaja tylko bezplatne 3 sieci bankomatow - nie widze tam info
    o bezplatnych wszystkich bankomatach, mimo, ze na stronie jest to
    zawarte w opisie konta.

    Jakies dodatkowe oplaty (poza wysokimi karami za likwidacje konta
    przed uplywem roku)?

    Zwykle najtansze konto Nordea kosztuje 3 zl miesiecznie + 10 zl za
    przedluzenie Visa electron do konta (rocznie?) i nie widze oplat
    miesiecznych za korzystanie z karty do konta. Jakies inne oplaty?

    Jakie wrazenia z korzystania z konta Spectrum?
    Jak sprawuje soe pod Linuxem?

  • 2. Data: 2008-03-26 22:13:46
    Temat: Re: Nordea Spectrum pytania
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Mar, 22:20, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Jakie wrazenia z korzystania z konta Spectrum?
    > Jak sprawuje sie pod Linuxem?

    I jak u nich z infolinia - reklamacje, wyjasnianie problemow itp.

    Szukam konta na przejscie z przelewem wynagrodzenia (asekuracyjnie
    sparwdzam, jak by kosztowalo gdybym np. stracil prace i musial robic
    sztuczny obrot na koncie - co do pewnych moich pytan)

    jak dotad wytypowalem mBank, Citi Direct, Noredea Spectrum.

    eurobank online boje sie jako glownego.

    Konto raczej do przyjecia wyplaty i przerzucenia dalej jednym, dwoma
    przelewami, z zostawieniem paru groszy pod wyplaty bankomatowe.

    Szykuje sie do migracji z malego BPH, ktore nie zauwazylo zmian na
    rynku kont indywidualnych (szkoda - 10-o letnia historia rachunku).

  • 3. Data: 2008-03-26 23:31:43
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Pare plusów:

    Bezplatne przelewy;
    Natychmiastowa informacja (sms) o zmianie salda;
    Dobry klucz.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-03-26 23:36:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Mar, 00:31, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > Pare plusów:
    >
    > Bezplatne przelewy;
    > Natychmiastowa informacja (sms) o zmianie salda;
    > Dobry klucz.
    > JaC

    Uwazasz, ze jest to warte ( domyslam sie, ze piszesz o BPH) 10, a
    nawet 12 czy wrecz 15 zl miesiecznie?
    sms o zmianie salda jest chyba platny dodatkowo - nie uruchamialem tej
    uslugi.

  • 5. Data: 2008-03-27 08:05:39
    Od: Jacek Kalamarz <s...@u...rolskiego.net.wytnij.maupe>

    On 2008-03-26, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > Jakie wrazenia z korzystania z konta Spectrum?

    Jeszcze nie mam aktywnych powiadomień SMS. Z tego co wyczytałem do tej
    pory, to nie wszystkie są wysyłane od razu po zmianach na koncie,
    niektóre zmiany przychodzą zbiorczo - na koniec dnia.
    Serwis WWW fajny, lekkie strony, szybko się wszystko ładuje. Ale obsługa
    jakoś mniej intuicyjna jak Inteligo. I jeszcze trzeba wypełniać w
    przelewie wszystkie pola adresu.

    > Jak sprawuje soe pod Linuxem?

    Działa nawet pod Linksem 2.1 ;)

    --
    pozdrawiam
    Jacek

  • 6. Data: 2008-03-27 08:35:56
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" napisal w wiadomosci
    b...@i...googlegroups.com...

    > eurobank online boje sie jako glownego.
    >
    > Konto raczej do przyjecia wyplaty i przerzucenia dalej jednym, dwoma
    > przelewami, z zostawieniem paru groszy pod wyplaty bankomatowe.

    Tez szukam jakiegos konta aby jest mianowac glównym ale tak szczególowo
    przegladajac oferty to niczym sie one nie wyrózniaja. Np. Eurobank online
    bylby dla mnie swietny, gdyby mial chociaz jedna bezplatna siec bankomatów
    oprócz swojej, bo przy kilku wyplatach z euronetu który mam najblizej, konto
    wypada juz bardzo kiepsko. W Nordea Spectrum oplata za wyplate z bankomatu
    za granica to 15zl, tez jak dla mnie za duzo jak na dzisiejsze czasy.

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2008-03-27 08:50:24
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Uzytkownik "Jacek Kalamarz"

    > Jeszcze nie mam aktywnych powiadomień SMS. Z tego co wyczytałem do tej
    > pory, to nie wszystkie są wysyłane od razu po zmianach na koncie,
    > niektóre zmiany przychodzą zbiorczo - na koniec dnia.

    Nordea o wyplaty powiadamia w ciagu kilku minut (sam ustawiasz progi
    kwot co do których chcesz miec powiadomienia)
    O wplywach powiadamia zawsze nastepnego dnia ok. 9 rano
    Warto po otwarciu kilku produktow zostac srebrnym lub zlotym klientem -
    wtedy przelewy sa tansze.
    Potwierdzam, ze po przejsciu z normalnego ROR na Spektrum znikly oplaty
    za konto (3zl) a pojawily sie oplaty za karte (1,5zl). Jak konto ci
    dopasuje to polecam przejscie ze zdrapki na token - po rocznych oplatach
    (12*20zl) jest dalej darmowy, a jest to token zabezpieczony twoim
    wlasnym PINem (5-cyfrowym)
    *** blad ***

  • 8. Data: 2008-03-27 09:12:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Mar, 09:50, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
> [...]
    > dopasuje to polecam przejscie ze zdrapki na token - po rocznych oplatach
    > (12*20zl) jest dalej darmowy, a jest to token zabezpieczony twoim

    Dowiedzialem sie na infolinii, ze wszystkie bankomaty darmowe to
    promocja przyklejona do kont zalozonych do konca marca - a wiec ruszam
    w boj ;)

  • 9. Data: 2008-03-27 09:15:50
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" napisał w wiadomości

    > Dowiedzialem sie na infolinii, ze wszystkie bankomaty darmowe to
    > promocja przyklejona do kont zalozonych do konca marca - a wiec ruszam
    > w boj ;)

    Dowiedziałeś się może czy to promocja bezterminowa?

  • 10. Data: 2008-03-27 09:37:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Mar, 10:15, "Znacznik" <z...@T...pl> wrote:

    > Dowiedziałeś się może czy to promocja bezterminowa?

    Dla kont zalozonych do konca marca podobno tak.
    Pytanie zadalem poniewaz w TOiP nie ma wyroznionych bezplatnych
    bankomatow dla tego konta.