  • 1. Data: 2008-03-26 08:00:05
    Temat: Gdzie kupić fundusze - SUPERFUND TFI S.A.???
    Od: "Łukasz" <l...@w...pl>

    Witam serdecznie!

    Mam trochę wolnej gotówki chciałbym zaryzykować i zainwestować ją w
    fundusze Superfund, na ich stronie podają, że można je zakupic w jednej z
    poniższych instytucji:

    Deutsche Bank PBC S.A.
    Dom Maklerski AmerBrokers S.A.
    Elite Finance & Consulting Sp. z o.o.
    Expander Sp. z o.o.
    Investment Fund Managers Sp. z o.o.
    GoInvest
    Open Finance S.A.
    Xelion. Doradcy Finansowi Sp. z o.o.
    Goldenegg Sp. z o.o.
    Noble Bank S.A.
    Dom Kredytowy NOTUS Sp. z o.o.
    Fortis Bank Polska SA

    Może kotoś z Was interesował się już tym tematem i doradziłby wybór jednej z
    tych instytucji. Bardzo zależy mi aby nie było opłat za prowadzenie lub aby
    te opłaty były stosunkowo niskie gdyż nie zamierzam tam długo przebywać.
    Dobrze byłoby gdyby, ta instytucja oferowała zakup funduszy, certyfikatów
    etc. innych niż mBank i BPH, gdyż w tych bankach posiadam już konta.

    Pozdrawiam, Łukasz!

  • 2. Data: 2008-03-26 08:23:15
    Temat: Re: Gdzie kupić fundusze - SUPERFUND TFI S.A.???
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Łukasz pisze:
    > Witam serdecznie!
    >
    > Mam trochę wolnej gotówki chciałbym zaryzykować i zainwestować ją w
    > fundusze Superfund, na ich stronie podają, że można je zakupic w jednej z
    > poniższych instytucji:

    Nie ma znaczenia gdzie kupisz to tylko dyrtybutorzy. w IFM bez 100tys
    sie nie pokazuj nawet :) SUperfunda mozna tez kupic w superfundzie na
    Pl. III Krzyzy w Warszawie a maja fajne akwarium :)

> [...]
    > Dobrze byłoby gdyby, ta instytucja oferowała zakup funduszy, certyfikatów
    > etc. innych niż mBank i BPH, gdyż w tych bankach posiadam już konta.

    Superfund z definicji ma wysokie oplaty za wejscie i wyjscie wiec
    nidlugo to moze byc slaby interes no i poczekaj na wycene w tym tygodniu
    jak surowce zrobi ostry zwrot ciekawe co bedzie -5 % czy wiecej ?

    --
    Portal edukacyjny - http://madre.inwestowanie.org.pl/

  • 3. Data: 2008-03-26 09:00:41
    Od: "Łukasz" <l...@w...pl>

    > Superfund z definicji ma wysokie oplaty za wejscie i wyjscie wiec nidlugo
    > to moze byc slaby interes no i poczekaj na wycene w tym tygodniu jak
    > surowce zrobi ostry zwrot ciekawe co bedzie -5 % czy wiecej ?

    Miałem na myśli opłaty nie związane z zakupem, odsprzedażą funduszy.

    W przypadku tego rodzaju funduszy +/- 5 procent to nie jest aż takie
    kolosalne osiągnięcie. A jeśli chodzi o surowce to chyba zarządzający są
    ludźmi, którzy zdają sobie sprawę z tego, że surowce biją raz co raz
    historyczne ceny! Problem w tym czy uda im się "zgadnąć" odpowiedni
    kierunek.

    Prowizje nie są aż takie wysokie, fundusz - "Superfund Trend Plus kategoria
    c" ma prowizje na poziomie od 0% - 2% i minimalną wpłatę 100zł -
    przynajmniej tak piszą. Jednak inne fundusze tej "marki" już sobie winszują
    odpwiednio więcej, zeby nie powiedzieć, że za dużo.

  • 4. Data: 2008-03-26 09:20:29
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Łukasz pisze:

> [...]
    > ludźmi, którzy zdają sobie sprawę z tego, że surowce biją raz co raz
    > historyczne ceny! Problem w tym czy uda im się "zgadnąć" odpowiedni

    hola hola.... w SUPERFUND nie ma zarzdzajacych jest "black box" zwany
    tez czarna skrzynka ktora decyduje. Popatrz na wyniki sierpnien 2007

    > Prowizje nie są aż takie wysokie, fundusz - "Superfund Trend Plus kategoria
    > c" ma prowizje na poziomie od 0% - 2% i minimalną wpłatę 100zł -

    Przy stalych wplatach bodaj 1200 na rok.

    --
    Portal edukacyjny - http://madre.inwestowanie.org.pl/

  • 5. Data: 2008-03-26 16:06:51
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Łukasz wrote:
    > Mam trochę wolnej gotówki chciałbym zaryzykować i zainwestować ją w
    > fundusze Superfund, na ich stronie podają, że można je zakupic w
    > jednej z poniższych instytucji:
    >
    > Deutsche Bank PBC S.A.

    Ja tam kupiłem, otwierają rachunek pomocniczy w DB PBC bez opłat za
    prowadzenie.

  • 6. Data: 2008-04-04 09:10:30
    Od: Arek <a...@g...com>

    On 26 Mar, 10:00, "Łukasz" <l...@w...pl> wrote:
> [...]

    > te opłaty były stosunkowo niskie gdyż nie zamierzam tam długo przebywać.

    Fundusz Superfund Trend Plus (kat.B, USD/EUR/PLN):
    http://multifund.pl/fundlist.dhtml?fundID=375
    mozna nabyc BEZ PROWIZJI poprzez Multifund.pl
    W przypadku wiekszej inwestycji Multifund posiada mozliwosc
    obnizenia / zwolnienia Cie z oplaty dytrybucyjnej dla pozostych
    funduszy z grupy Superfunda.