  • 1. Data: 2008-03-26 11:04:27
    Temat: CITI wcale nie jest elastyczny - dokad warto przeniesc ich karte?
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    citi bank dla mnie nie jest tak łaskawy jak dla innych grupowiczów.
    może mam pecha, ale nie udało mi się nic:

    karta kredytowa mastercard silver, główna i dodatkowa, limit 4000pln. limit
    wykorzystywałem przez 10 miesięcy (z jedenastu) powyżej 3600 (więcej niż 90%).
    mimo tego nie podniesiono mi limitu ani o złotówkę, a prośba telefoniczna
    potraktowana odmownie.
    wnioskowałem też o zmianę z silvera na gold, dla większych rabatów (głównie
    sklepy odwiedzane przez żonę), ale tu także stawiają warunki: wypowiedzieć
    silver, donieść zaświadczenia, i złożyć wniosek o gold. mam ich w nosie.

    same problemy. mnie tez nie chce się biegać z zaświadczeniami: znają mnie, widzą
    jak spłacam (zawsze w terminie, zawsze całość). poza tym nie jest to miłe, gdy
    ja wiem z lektury pbb że można golda dostać bez żadnego zaświadczania, a limity
    podnoszą sami bez proszenia.
    wniosku tez nie będę składał, bo to absurdalne, przecież już mam kartę.

    teraz pytanie:
    gdzie, dokąd warto przenieść tą kartę?
    który bank wyda mi kartę na podstawie wyciągów z citi (4000pln, wykorzystuję
    90%, spłacam jak należy)?

    zależy mi:
    - żeby były dwie (dodatkowa dla żony)
    - dobrze, żeby była bezpłatna lub opłata do zniesienia przy takim limicie
    wykorzystania środków, pierwszy rok bezpłatnie
    - musi być autoryzowana podpisem
    - dobrze by było gdybym nie musiał rezygnować z citibankowej karty, będzie
    większy limit łącznie
    - jeśli zachowam citi to limit może być podobny (4000), jeśli mam zrezygnować z
    citi to limit większy
    - wyciąg bezpłatny pocztą, lub bezpłatny podgląd na www (wystarczy taki jak
    "stary/poprzedni" citi), lub oba na raz
    - najchętniej mastercard (takie widzimisię), ew. może być visa; musi być
    wypukła.

  • 2. Data: 2008-03-26 11:33:30
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > znają mnie, widzą jak spłacam (zawsze w terminie, zawsze całość).

    phiiiiiii..... nie dajesz się doić na odsetkach i karnych opłatach to masz.
    Nie zależy im na Tobie... jak byś nie spłacał w całości albo chociaż
    spóżniał się ze spłatą.... o to byłbyś wart zachodu... a tak?
    jak to się mówi na salonach: spieprzaj dziadu...

    --
    pozdr
    P.

  • 3. Data: 2008-03-26 11:46:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Konrad N>S> pisze:
    > citi bank dla mnie nie jest tak łaskawy jak dla innych grupowiczów.
    > może mam pecha, ale nie udało mi się nic:
    >
    > karta kredytowa mastercard silver, główna i dodatkowa, limit 4000pln.

    Wyślij wypowiedzenie do citi. A co do wymagań to Mille może być dobrym
    pomysłem.

    KJ

  • 4. Data: 2008-03-26 12:30:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Konrad N>S>" <n...@o...pl> writes:

    > karta kredytowa mastercard silver, główna i dodatkowa, limit 4000pln.
    > limit wykorzystywałem przez 10 miesięcy (z jedenastu) powyżej 3600

    Doczekaj do pelnego roku, to moze sie im cos zmieni...

    MJ

  • 5. Data: 2008-03-26 12:32:06
    Od: "m23m" <m...@o...eu>

    > Wyślij wypowiedzenie do citi. A co do wymagań to Mille może być dobrym
    > pomysłem.

    Też tak sądzę. Można spróbować jeszcze z Raiffeisenem - według mojej wiedzy
    spełnia podane na początku wątku wymagania.

    m23m

  • 6. Data: 2008-03-26 15:33:24
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "gg" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > phiiiiiii..... nie dajesz się doić na odsetkach i karnych opłatach to masz.

    racja, ale do połowy tylko:

    gdyby mi dali większy limit to być może łatwiej wpadłbym w pułapkę i nie byłoby
    mnie stać na spłątę. a wtdy ta karuzela odsetek i kar o jakiej piszesz mogłaby
    ruszyć.

    > Nie zależy im na Tobie... jak byś nie spłacał w całości albo chociaż spóżniał
    > się ze spłatą.... o to byłbyś wart zachodu... a tak?

    zrobiłem (nie liczę jednego miesiąca) 36000 obrotu - to wciąż mało?
    wciąż nie mają ze mnie zysku? to chyba ktoś w citibanku nie umie liczyć.

    > jak to się mówi na salonach: spieprzaj dziadu...

    i tak chyba przyjdzie mi zrobić.

  • 7. Data: 2008-03-26 18:24:22
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Konrad N>S> pisze:
    > zrobiłem (nie liczę jednego miesiąca) 36000 obrotu - to wciąż mało?
    > wciąż nie mają ze mnie zysku? to chyba ktoś w citibanku nie umie liczyć.

    Z własnego doświadczenia i informacji na grupie, zaczynają zwiększać
    limit po 12 miesiącach. Później sukcesywnie co mniej więcej pół roku.
    Pewnie mają takie procedury i system scoringowy, z komputerem nie
    wygrasz :).

    Co do drugiej karty to może KK Komfortowa z Polbanku, łatwo spełnić
    warunki bezpłatności do wyboru Visa i Mastercard. Piszą, że 5000zł na
    dzień dobry. Podgląd jakiś na www jest, gorszy niż w Citi nie może być :).

    Sebastian

  • 8. Data: 2008-03-26 18:29:48
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 26 Mar 2008 19:24:22 +0100, Sebastian wrote:

    > Co do drugiej karty to może KK Komfortowa z Polbanku, łatwo spełnić
    > warunki bezpłatności do wyboru Visa i Mastercard. Piszą, że 5000zł na
    > dzień dobry. Podgląd jakiś na www jest, gorszy niż w Citi nie może być :).

    Jest o wiele gorszy.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 9. Data: 2008-03-26 19:56:07
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Mar, 19:29, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    > Jest o wiele gorszy.

    Trzeba zobaczyc, zeby uwierzyc, ze jest to mozliwe :)))

  • 10. Data: 2008-03-26 21:55:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Konrad N>S> napisał(a):
> [...]
    > żadnego zaświadczania, a limity podnoszą sami bez proszenia.
    > wniosku tez nie będę składał, bo to absurdalne, przecież już mam kartę.

    Mialem to samo. Po pelnym roku uzytkowania karty + 1 miesiac (czyli po
    ok. 13 miesiacach) limit automatycznie podniesli o 50 %. Wczesniej
    odmowili mi zwiekszenia limitu nawet po tym, gdy wyslalem im "kwity" o
    zarobkach itp. Napisanie wypowiedzenia rowniez nic tu nie da, bo wtedy
    wywalczysz jedynie dozywotnie zwolnienie z oplaty (i to tez nie tak od
    razu) oraz np. bezplatna wymiane karty danego typu na inny (zwykla na
    partnerska) i ewentualnie jeszcze jakis bonus (ja dostalem 100 PLN na
    rachunek karty).

    Jedyne co moge doradzic to : cierpliwosc. Ja juz bylem zdecydowany
    zamknac KK Citi ale w sumie dostalem wiecej niz chcialem (no limit mam
    troche nizszy) wiec nie moge specjalnie marudzic.

    --
    Mithos