  • 11. Data: 2008-03-27 15:18:11
    Temat: Re: Nordea Spectrum pytania
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Nie wiem, ale jezeli ktos potrzebuje natychmiastowa informacje o wplywie na rachunek
    lub/i robi sporo przelewów i chce
    uzywac klucza przechowywanego zdalnie na serwerze czy jak to sie tam nazywa zamiast
    miec wypchana walizke tokenami,
    komórkami, kartami kodów i numerów identyfikacyjnych, to moze byc warte.
    SMS ponad jakis limit to moze i platny, ale co Ci po tez platnych SMS-ach z takiego
    dajmy na to PKO BP, których ta
    postpeerelowska pocztopodobna instytucja finansowa szumnie nazywajaca sie sama
    bankiem potrafi rano wyslac kilka i
    dwuczesciowe informuja o tak istotnym wydarzeniu jak pobranie prowizji 0,50 zl za
    przelew.
    JaC

    -----

  • 12. Data: 2008-03-27 16:13:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Mar, 16:18, " 666" <u...@w...eu> wrote:

    Ostrzegalem BPH, na grupie, ze czekam do konca marca na Sezam
    Direct ;)

    I tak od dlugiego czasu wykorzystywalem ich konto sladowo - przyjecie
    wyplaty i rozdysponowanie jej po kontach oszczedzajacych i splate KK.
    Gdy oddalem karte debetowa, po likwidacji ich KK (inaczej kosztowalaby
    5 zl miesiecznie), konto wlasciwie stalo sie malo przydatne.
    Z bezplatnych przelewow korzystam na KK citi oraz w innych bankach,
    gdzie przerzucam gotowke.
    Klucz z repozytorium banku? W zyciu - lepszy lokalny - i to im sie
    udalo.

    Gdyby nie fuzje, to zapewne siedzialbym dalej pokornie na tym koncie i
    placil jak za zboze, ale szukajac alternatywy dla ewentualnosci
    pekalo, odkrylem, ze wiekszosc z ich oferty mam gdzie indziej taniej
    lub bezplatnie - a na zmiany w BPH sie nie zanosi, zwlaszcza, ze
    gemoney jest drogim bankiem tam, gdzie ma pelna bankowosc (czytalem,
    ze w Czechach naleza do najdrozszych bankow).

    Szkoda tylko historii - 10 lat.....
    Za sam staz powinni mi przydzielic darmowe konto z bezplatna karta
    debetowa.

  • 13. Data: 2008-03-27 22:17:18
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    krzysztofsf wrote:

    > Dla kont zalozonych do konca marca podobno tak.
    > Pytanie zadalem poniewaz w TOiP nie ma wyroznionych bezplatnych
    > bankomatow dla tego konta.

    Link do TOiP:
    http://www.nordea.pl/_items/old/upload/ki_tabela_14_
    02_2008_last.pdf

    strona 6
    Rozdzial VI, czesc 1, punkt 2.1.2) - co tam widac? Bo u mnie "wyplaty w
    sieci innych bankow - bezplatnie"

  • 14. Data: 2008-03-27 22:54:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Mar, 23:17, Wwieslaw <u...@o...pl> wrote:

> [...]
    a_14_02_2008_last.pdf

    > strona 6
    > Rozdzial VI, czesc 1, punkt 2.1.2) - co tam widac? Bo u mnie "wyplaty w

    Jest.
    Odnalazlem rowniez, juz po rozmowie z konsultantem.
    Co nie zmienia faktu, ze odzielil mi informacji (a przeciez rozmowy sa
    nagrywane przez bank) jaka podalem na wstepie.

  • 15. Data: 2008-03-27 23:19:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Mar, 09:35, "Znacznik" <z...@T...pl> wrote:

    > Tez szukam jakiegos konta aby jest mianowac glównym ale tak szczególowo
    > przegladajac oferty to niczym sie one nie wyrózniaja. Np. Eurobank online
    > bylby dla mnie swietny, gdyby mial chociaz jedna bezplatna siec bankomatów
    > oprócz swojej, bo przy kilku wyplatach z euronetu który mam najblizej, konto
    > wypada juz bardzo kiepsko. W Nordea Spectrum oplata za wyplate z bankomatu
    > za granica to 15zl, tez jak dla mnie za duzo jak na dzisiejsze czasy.

    Mozesz sobie uzupelnic mBankiem - zwlaszcza, ze ma lepsze warunki dla
    oszczedzania mniejszych kwot niz Nordea (3% z ogonkiem kapitalizowane
    kwartalnie na ich koncie oszczednosciaowym, oraz podobnie
    oprocentowane krotkie elokaty)

    Co do wyplat zagranicznych w Nordei - maja bezplatne bankomaty w
    swojej grupie, ale nie interesowalem sie, jakie jest nasycenie nimi w
    Europie i jak wyglada przewalutowienie.

  • 16. Data: 2008-03-27 23:30:35
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    krzysztofsf wrote:

    > I jak u nich z infolinia - reklamacje, wyjasnianie problemow itp.

    Mialem okazje korzystac raz - obsluga byla kompetentna i fachowa.
    Troubleshooting online z pania z Nordei i specem z BZWBK - Nordea
    obsluguje karty za ich posrednictwem (jakos, nie wiem jak to dziala). Ja
    klikalem w bankomacie, Pan za posrednictwem Pani odczytywal mi
    komunikaty z ichniego systemu, ja dokladalem swoje z bankomatu i w ten
    oto sposob ustalilsmy, ze sobie ustawilem zbyt niski limit dzienny :)

  • 17. Data: 2008-03-27 23:41:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Mar, 00:30, Wwieslaw <u...@o...pl> wrote:

> [...]
    > komunikaty z ichniego systemu, ja dokladalem swoje z bankomatu i w ten
    > oto sposob ustalilsmy, ze sobie ustawilem zbyt niski limit dzienny :)

    Na karcie debetowej mozna samemu w systemie ustawiac limity?
    Ogolnie, to juz sie zdecydowalem, konto od srodka dosyc lekko
    wyglada, troche obawiam sie o szybkosc reakcji przy konczeniu karty
    kodow jednorazowych, ale w razie czego mozna awaryjnie pobrac z
    oddzialu.

    Denerwujace jest, ze mimo iz konto identyfikuje sie jako Spectrum,
    podlinkowane do niego cenniki nie uwzgledniaja tego i podaja oplaty do
    zwyklego konta Nordea.

  • 18. Data: 2008-03-28 00:02:43
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 26 Mar 2008 14:20:09 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > Czy kwota 1500 zl zasilenia miesiecznego, wymagana do bezplatnego
    > prowadzenia konta (...)

    Używam od ponad miesiąca i nie narzekam. Zasilać można jak się chce -
    przelew, wynagrodzenie, wpłata własna nie ma znaczenia. Wszystkie
    bankomaty darmowe i już się chyba na coś innego nie przestawię ;)
    Wypłacałem pieniądze zagranicą (Oslo i bankomaty Nordea jest ich tam od
    groma) i przelicznik podobny jak w kantorze. Dostęp przez www bardzo
    dobry, wygląd strony można sobie dostosować, darmowe powiadomienia sms.
    Karta kodów starcza naprawdę na długo (zawiera 80 kodów), po
    wykorzystaniu iluś tam system sam wysyła do nas kolejną kartę. Dostęp
    spod linuxa przez Firefox, Opera etc bez zastrzeżeń. Ze stwierdzonych
    minusów to przy dodawaniu kontrahenta trzeba wypełnić chyba wszystkie
    pola, co trochę denerwuje.

    Xenocide

  • 19. Data: 2008-04-01 18:50:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Mar, 11:15, "Znacznik" <z...@T...pl> wrote:

    > Dowiedziałeś się może czy to promocja bezterminowa?

    Na www Nordei bez zmian - wszystkie bankomaty bezplatne.
    Wynika z tego, ze albo na infolinii mnie podpuszczono, zebym szybko
    sie decydowal, albo byly plany ale sie wycofali.

  • 20. Data: 2008-04-03 17:35:23
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    krzysztofsf wrote:
> [...]
    >
    > Denerwujace jest, ze mimo iz konto identyfikuje sie jako Spectrum,
    > podlinkowane do niego cenniki nie uwzgledniaja tego i podaja oplaty do

    Odpowiedz mocno spozniona, bo nie mialem dostepu do mojego komputerka z
    czytnikiem... Tak, mozna samemu za posrednictwem interfejsu www.