    From: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Nordea] Mailing do _klientów_?
    Date: Tue, 11 Nov 2003 11:32:23 +0100

    Użytkownik "Ziewarek" napisał:

    | Musza miec tam chyba niezly burdel - chyba czas zamknac to konto.

    Zgadza się. Od ponad dwóch tygodni próbuję dowiedzieć się o termny wkładów
    na netKombo.
    Co z tego, że jest przycisk "terminarze" i tekst, że informacje o wkładach
    zdeponowanych na netKombo zostaną przekazane w najbliższym dniu roboczym.
    Codziennie zamawiam - guzik przychodzi.
    W końcu skopiowałem treść zamówienia (Proszę o przesłanie informacji o
    wkładach oszczędnościowych zdeponowanych na rachunku netKombo nr...) do
    zwykłej poczty wewnętrznej. Wczoraj przyszła porażająca wiadomość od Nordea:
    "Szanowny Panie!
    Na Pańskim netKombie zdeponowane są środki w wysokości xx PLN.
    Z poważaniem"
    Właśnie odpowiedziałem Pani, że nie odkryła Ameryki, bo tę wiadomość można
    bez problemu odczytać klikając na "Rachunki".
    Ciekawe, czy kiedyś w końcu dowiem się coś o tych wkładach...
    Są beznadziejni.