  • 1. Data: 2003-02-04 00:57:55
    Temat: No to założyli mi konto w Berliner Volksbank
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Wczoraj dostałem listem jego numer. Jakiś taki dziwnie krótki - tylko 10
    cyfr jednym ciągiem. Oprócz tego podali jakiś numer Bankleitzahl (postaci
    999 999 99). To jaki jest w koncu pełen numer konta ???
    I co oznacza:
    überziehungszins 16,500 % - czyzby wysokość oprocentowania debetu?

    czekam jeszcze na ServiceDirekt-Nummer i PIN.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-02-04 07:53:31
    Temat: Re: No to założyli mi konto w Berliner Volksbank
    Od: "Piotr Jednorog" <p...@w...de>

    "BaLab" <b...@p...com> schrieb im Newsbeitrag

    > Wczoraj dostałem listem jego numer. Jakiś taki dziwnie krótki - tylko 10
    > cyfr jednym ciągiem. Oprócz tego podali jakiś numer Bankleitzahl (postaci
    > 999 999 99). To jaki jest w koncu pełen numer konta ???

    Bankleitzahl (BLZ) to nr rozliczeniowy oddzialu w ktorym masz rachunek
    a te 10 cyfr to nr konta.
    Przy przelewach zawsze podajesz BLZ i nr konta.

    > I co oznacza:
    > überziehungszins 16,500 % - czyzby wysokość oprocentowania debetu?

    Dokladnie. Oprocentowanie dopuszczelnego debetu.

    Piotr Jednorog

  • 3. Data: 2003-02-04 08:58:38
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Piotr Jednorog" <p...@w...de> napisał w
    wiadomości news:b1nrh0$154k7d$1@ID-167254.news.dfncis.de...
> [...]
    > a te 10 cyfr to nr konta.
    > Przy przelewach zawsze podajesz BLZ i nr konta.

    > Dokladnie. Oprocentowanie dopuszczelnego debetu.

    Dzięki :-)

    BaLab

  • 4. Data: 2003-02-04 09:40:08
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Wczoraj dostałem listem jego numer. (..)

    A orientujesz się czy oni tam praktykują wysyłanie jakichś
    okresowych wyciągów z konta ?

    pozd.Pix

  • 5. Data: 2003-02-04 10:21:58
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A orientujesz się czy oni tam praktykują wysyłanie jakichś
    > okresowych wyciągów z konta ?

    Tak - ale biorą za to opłatę (równowartość kosztów przesyłki, jak mi
    powiedziano). Ja z tego zrezygnowałem.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 6. Data: 2003-02-04 10:56:21
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Tak - ale biorą za to opłatę (równowartość kosztów przesyłki, jak mi
    > powiedziano). Ja z tego zrezygnowałem.

    A to szkoda, bo byłbym ciekaw jak coś takiego u nich wygląda ;-)
    pozd.Pix

  • 7. Data: 2003-02-04 11:01:34
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "pix" napisał w wiadomości pl...

    > A to szkoda, bo byłbym ciekaw jak coś takiego u nich wygląda ;-)

    Mam przykład czegoś takiego z pewnego angielskiego
    banku, dla bardzo VIPów. Jeśli Cię interesuje, to mogę
    jutro zeskanować.

  • 8. Data: 2003-02-04 11:04:30
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "BaLab" napisał w wiadomości ...

    > Tak - ale biorą za to opłatę (równowartość kosztów przesyłki, jak mi
    > powiedziano). Ja z tego zrezygnowałem.

    Widzę, że zrobiłeś dobry interes. :)))))
    Oprocentowanie żadne, debet na 16,5 %,
    opłaty za wszystko!! Tylko przelewać z Polski
    i do Polski. Po 3 miesiącach nie będzie już czego.

  • 9. Data: 2003-02-04 11:18:49
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Widzę, że zrobiłeś dobry interes. :)))))
    > Oprocentowanie żadne, debet na 16,5 %,
    > opłaty za wszystko!! Tylko przelewać z Polski
    > i do Polski. Po 3 miesiącach nie będzie już czego.

    E, tam. Konto prowadzą za darmo, przelewy on-line też gratis (podonie jak
    wpłaty i wypłaty w oddziale). Do celów, do których ma być wykorzystywane
    jest PRAWIE idealne (nie są niestety korespondentem Multi, więc Swifty pójdą
    przez DB albo Comerz, mają też znacznie mniej oddziałów w Niemczech niż DB
    czy Comerzbank). Debetów robił nie będę (zresztą nierrezydentci chyba się
    nie mogą), dużej kasy też raczej długo nie zamierzam tam trzymać. Ot, takie
    konto "opearcyjne" na zakupy on-line.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 10. Data: 2003-02-04 13:09:36
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Mam przykład czegoś takiego z pewnego angielskiego
    > banku, dla bardzo VIPów. Jeśli Cię interesuje, to mogę
    > jutro zeskanować.

    Jeśli nie sprawiłoby Ci to wiele kłopotu to byłbym dźwięczny :-)
    Co prawda marny ze mnie "bardzo VIP" ale zawsze da to
    jakiś pogląd na tamtejsze zwyczaje.

    pozd.Pix