  • 1. Data: 2003-02-03 22:10:27
    Temat: VC Multi - autoryzacja
    Od: "paulos23" <U...@i...pl>

    Zauważyliście ostatnio, że transakcje są ciągle autoryzowane? Ja właśnie
    dostałem wznowioną VC i nawet przy małych kwotach(5,99 19,07 itp ) są
    autoryzacje. (Leclerc, i sklep osiedlowy - chyba Polcard lub pekaosa) Coś
    zmienili ostatnio? czy jestem "słabym klientem" i dostałem wznowienie
    "downgrade".

    --
    paulos23

  • 2. Data: 2003-02-03 22:28:43
    Temat: Re: VC Multi - autoryzacja
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > itp ) są autoryzacje. (Leclerc, i sklep osiedlowy - chyba Polcard lub
    > pekaosa) Coś zmienili ostatnio? czy jestem "słabym klientem" i

    Polcard :-( W tej chwili Mastercard=Maestro, a Visa Classic = Visa Electron
    :-((((

    M.

  • 3. Data: 2003-02-03 22:29:05
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "paulos23" <U...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > autoryzacje. (Leclerc, i sklep osiedlowy - chyba Polcard lub pekaosa) Coś
    > zmienili ostatnio? czy jestem "słabym klientem" i dostałem wznowienie

    "Kochany" PolCard tak nas urzadzil ;) Proponuje migracje jesli mozesz w
    strone AmExa lub DC BTW - a jak ichniejsze karty embosowane (PolCardu) sa
    teraz autoryzowane? Tez bez FL?

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-02-03 22:44:49
    Od: "paulos23" <U...@i...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Proponuje migracje jesli mozesz w
    > strone AmExa lub DC BTW - a jak ichniejsze karty embosowane (PolCardu) sa
> [...]

    19 - letniemu, niepracującemu studentowi to chyba nikt nie da AmExa lub DC
    ;)

    --
    paulos23

  • 5. Data: 2003-02-03 22:50:55
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    paulos23 wrote:
    > 19 - letniemu, niepracującemu studentowi to chyba nikt nie da AmExa
    > lub DC ;)

    hy hy hy 24 letniemu tez nie ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 6. Data: 2003-02-03 23:01:32
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:b1mrt7$nr7$1@news.onet.pl...

    > hy hy hy 24 letniemu tez nie ;)

    Millennium AmExa da :) jesli zabezpieczeniem jest lokata.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-02-04 15:36:35
    Od: "Aleksander" <s...@w...pl>

    > Millennium AmExa da :) jesli zabezpieczeniem jest lokata.

    Dadza AmExa bez stalych dochodow? Jak duza lokata na zielona, jesli to
    prawda? Na zlota chyba mnie nie stac...

  • 8. Data: 2003-02-04 15:39:09
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Aleksander" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dadza AmExa bez stalych dochodow? Jak duza lokata na zielona, jesli to
    > prawda? Na zlota chyba mnie nie stac...

    - Rachunek od pol roku
    - Lokata 3 miesieczna
    - Po miesiacu od zalozenia lokaty mozna wnioskowaco wydanie KK (Visa, AmEx)
    - limit wynosi 40% kwoty lokaty
    - po okresie 3 miesiecznym, lokate mozna zlikwidowac
    - nalezy pamitac aby srednie miesieczne saldo rachunku bylo wieksze od 500
    PLN, wtedy nie placi sie za prowadzenie rachunku

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2003-02-04 16:47:44
    Od: "Aleksander" <s...@w...pl>

    > - Rachunek od pol roku
    > - Lokata 3 miesieczna

    Jaki rodzaj rachunku, zeby bank byl zadowolony. Unikonto, ROR?

    > - Po miesiacu od zalozenia lokaty mozna wnioskowaco wydanie KK (Visa,
    AmEx)
    > - limit wynosi 40% kwoty lokaty

    Jaki jest minimalny limit dla (1) zielonej AmEx, (2) Visy Classic, a co za
    tym idzie minimalna lokata ( dobrze mysle)?

    > - po okresie 3 miesiecznym, lokate mozna zlikwidowac
    > - nalezy pamitac aby srednie miesieczne saldo rachunku bylo wieksze od 500
    > PLN, wtedy nie placi sie za prowadzenie rachunku

    Bardzo dziekuje za odpowiedz. Nigdzie nie moge na stonach Millenium znalezc
    takich informacji. Czy sa to wewnetrzne przepisy banku, czy raczej zwyczaj
    ( te konkretne wymogi). Interesuje mnie karta wypukla ( nie musi byc
    kredytowa), ale nie mam stalych dochodow. Ten AmEx wyglada ciekawie, o ile
    to nie jest w kazdym oddziale inaczej.

    A.

  • 10. Data: 2003-02-04 16:53:14
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Jaki rodzaj rachunku, zeby bank byl zadowolony. Unikonto, ROR?

    Ja mam zwykly ROR

    > Jaki jest minimalny limit dla (1) zielonej AmEx, (2) Visy Classic, a co za
    > tym idzie minimalna lokata ( dobrze mysle)?

    Nie chce Cie wprowadzac w blad, nie pamietam :-/ Caly czas mowilo sie "40%
    kwoty lokaty"

    > Czy sa to wewnetrzne przepisy banku, czy raczej zwyczaj (te konkretne
    wymogi).

    Standardowe wymogi

    >Ten AmEx wyglada ciekawie, o ile to nie jest w kazdym oddziale inaczej.

    Mialem kontakt z 2 oddzialami Millennium w Kielcach i takie same informacje
    mi przekazali, wiec raczej nie bedzie zalezalo to od oddzialu.

    --
    JaKi