  • 1. Data: 2003-02-03 22:43:58
    Temat: Citibank ... zamkniecie jedynego oddzialu ....
    Od: "spinacz" <b...@i...pl>

    Dzisiaj dostalem z Citibanku nastepujace pismo :
    "uprzejmnie informujemy iz w wyniku prowadzonej reformy sieci oddzialow
    naszego banku podjelismy decyzje o zamknieciu z dniem 1 marca 2003 r.
    oddzialu przy ulicy ...... "

    I tu jest problem poniewaz mowa o malym miescie w ktorym Citibank mial swoj
    jeden oddzial. W zwiazku z zamknieciem jedynego odzialu, dostep do mojego
    konta bedzie znacznie ograniczony. Nie bede mial mozliwosci wplaty na konto
    jak i bezprowizyjnych wyplat gotowki z bankomatu.

    Co robic ? Musze do 1 marca zmienic bank. Co proponujecie ?
    Mam na koncie jakies oszczednosci - w sumie 6.5 tysiaca zlotych.

    Czekam na jakies propozycje.

    Z gory serdeczne dzieki.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-02-03 23:20:45
    Temat: Re: Citibank ... zamkniecie jedynego oddzialu ....
    Od: "Toomaas" <T...@p...internetdsl.pl>

    Użytkownik "spinacz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie bede mial mozliwosci wplaty na konto
    > jak i bezprowizyjnych wyplat gotowki z bankomatu.
    >
    > Jeśli to jest dla Ciebie najważniejsze to może Inteligo (trzeba oddzial
    PKO BP). Zastanów się też nad mBankiem - prowizje będą, ale oprocentowanie
    wyższe więc może się opłaci.

  • 3. Data: 2003-02-04 08:10:59
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "spinacz" <b...@i...pl> wrote in message
    > Co robic ? Musze do 1 marca zmienic bank. Co proponujecie ?
    > Mam na koncie jakies oszczednosci - w sumie 6.5 tysiaca zlotych.
    >
    > Czekam na jakies propozycje.
    >
    > Z gory serdeczne dzieki.

    Ale jakie miasto? Jak Ci mamy doradzić :-)

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2003-02-04 16:42:54
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b1o037$nn2$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > Ale jakie miasto? Jak Ci mamy doradzić :-)

    no walsnie - jakie sa banki w twoim miescie, ktore maja najlepiej rozwinieta
    siec bankomatow? wazne jest tez jakie bankomaty sa najblizej twojego
    domu/pracy...

  • 5. Data: 2003-02-05 08:01:47
    Od: s...@w...pl (SPQR)

  • 6. Data: 2003-02-13 19:04:28
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    s...@w...pl (SPQR) wrote:

> [...]
    > Ciekawe czy się zaczynają wycofywać z rynku ?
    > W piśmie było napisane, że dotyczy większej ilości placówek.

    Eee, jak dla mnie to tną koszty, na pewno nie wycifują się (wydali kupę
    kasy kupując BHW)

    NP: Obituary - "The end complete"

    --
    As the Darkness creeps over the Northern mountains of Norway
    and the Silence reach the woods,