    From: "BaLab" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: No to założyli mi konto w Berliner Volksbank
    Date: Tue, 4 Feb 2003 12:18:49 +0100

    Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b1o6nr$io1$1@korweta.task.gda.pl...

    > Widzę, że zrobiłeś dobry interes. :)))))
    > Oprocentowanie żadne, debet na 16,5 %,
    > opłaty za wszystko!! Tylko przelewać z Polski
    > i do Polski. Po 3 miesiącach nie będzie już czego.

    E, tam. Konto prowadzą za darmo, przelewy on-line też gratis (podonie jak
    wpłaty i wypłaty w oddziale). Do celów, do których ma być wykorzystywane
    jest PRAWIE idealne (nie są niestety korespondentem Multi, więc Swifty pójdą
    przez DB albo Comerz, mają też znacznie mniej oddziałów w Niemczech niż DB
    czy Comerzbank). Debetów robił nie będę (zresztą nierrezydentci chyba się
    nie mogą), dużej kasy też raczej długo nie zamierzam tam trzymać. Ot, takie
    konto "opearcyjne" na zakupy on-line.

    Pozdrawiam,
    BaLab