  • 11. Data: 2003-04-09 20:46:02
    Temat: Re: Nizsze oprocentowanie w Multi
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    news:7b02.000009de.3e94730c@newsgate.onet.pl...

    > PS. Według komunikatu Multi wszystkie kredyty mieszkaniowe w PLN są
    > oprocentowane na poziomie 5.95%!!!!!. Tam nawet nie pisze OD. Pozwolę sobie na
    > razie tej informacji nie komentować.

    Chyba nie dojrzałem czy jest to oprocentowanie stałe, czy zmienne.
    I jesli zmienne to wg jakiej formuły (Wibor XM + 0,1%)???

  • 12. Data: 2003-04-10 11:53:38
    Od: t...@p...onet.pl

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba nie dojrzałem czy jest to oprocentowanie stałe, czy zmienne.
    > I jesli zmienne to wg jakiej formuły (Wibor XM + 0,1%)???

    Z tego co piszą tutaj

    http://www.multibank.pl/oprocentowanie/index.jhtml

    wynika, że oprocentowanie dla kredytów mieszkaniowych jest zmienne, ustalane
    przez Prezesa i aktualnie od 6,95% a nie 5,95% jak wynikało z wcześniejszej
    informacji; chyba, że jeszcze nie zmodyfikowali. Kto jednak dostanie ten dolny
    poziom jest na razie wielką niewiadomą. Na stronie Multi nie ma kalkulatora
    wyznaczającego to oprocentowanie w odróżnieniu od strony mBanku gdzie jest ale
    podobno jeszcze nie aktualny. Trzeba poczekać kilka dni a potem sprawdzimy.
    Tensor1.

  • 13. Data: 2003-04-10 12:01:23
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    ale
    > podobno jeszcze nie aktualny. Trzeba poczekać kilka dni a potem sprawdzimy.

    Przepraszam, źle zobaczyłem. Jednak jest 5,95%, tylko kto to dostanie ?

  • 14. Data: 2003-04-10 12:18:09
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    t...@p...onet.pl wrote:

    > Przepraszam, źle zobaczyłem. Jednak jest 5,95%, tylko kto to dostanie ?

    Infolinka mowi ze 70% udzialu
    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 15. Data: 2003-04-10 12:27:08
    Od: t...@p...onet.pl

    > Infolinka mowi ze 70% udzialu
    > --
    > Pozdrowienia,
    Oby to było prawdą i nie okazało się, że np. dochód miesięczny musi byc wyższy
    niż 10 000 PLN lub więcej. Ja czekam na aktualny kalkulator w mbanku;
    oprocentowanie powinno byc podobne.