eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Niezawodny mBank?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 70

  • 1. Data: 2003-07-20 19:11:30
    Temat: Niezawodny mBank?
    Od: "[stfn]" <p...@w...pl>

    Mam konto w mBanku od mniej więcej 2 lat i jak do tej pory byłem
    raczej zadowolony. Dopiero dziś trochę się zmienił mój pogląd na
    temat, gdy się okazało, iż pieniędzy, które mi były bardzo potrzebne,
    nie mogę pobrać z bankomatu, a i jakikolwiek dostęp przez WWW czy
    innymi drogami jest niemożliwy.

    Postanowiłem skorzystać z mBankowej nowinki - mChatu i się w tej
    sprawie skonsultować z ekspertem... Oto kilka wycinków z naszego
    dialogu (E - ekspert, P - to ja):

    W sprawie sytuacji dzisiejszej:
    >E: owszem trwa konserwacja systemu
    >E: i jest brak autoryzacji
    >P: a dlaczego nikt mnie o tym nie poinformował w żaden sposób
    >P: i na stronie nic o tym nie ma?
    >E: zostalo to przekazane
    >P: w jaki sposób?
    >E: beda stosowne komunikaty
    >P: będą? kiedy?
    >E: (przekazane do osob, ktore sie tym zajmuja)
    >P: więc kiedy mogę liczyć ma dostęp do konta?
    >E: innformatycy pracuja nad mozliwie najszybszym poprawieniem sytuacji
    >P: ale ja proszę o konkretną odpowiedź...
    >E: najprawdopodobniej autoryzacja zostanie przywrocona okolo 15
    >E: a przerwa konserwacyja potrwa do około 18


    Wizja przyszłości:
    >P: a czy można liczyć w przyszłości na jakieś zapowiedzi podobnych akcji?
    >E: zdecydowana wiekszość prowadzonych konserwacji odbywa się w nocy
    >E: i klienci sa o tym informowani
    >P: w jaki sposób?
    >E: na stronach internetowych oraz w automatycznym teleserwisie
    >P: i codziennie muszę zaglądać, żeby mieć pewność dostępu do gotówki, tak?
    >E: nie
    >E: komunikaty te sa podawane do wiadomosci klientow odpowiednio wczesniej
    >P: to znaczy ile wcześniej?
    >E: z wyprzedzeniem kilku dni
    >P: rozumiem. to jeszcze proszę tylko o wskazanie miejsca, w którym jest komunikat o
    aktualnej konserwacji.
    >E: komunikaty te za kilkanascie minut beda podane
    >P: i to jest kilkudniowe wyprzedzenie?
    >E: ta konserwacja nie byla zapowiedziana
    >E: i staramy sie szybko ja zakonczyc
    >P: a jaką mam gwarancję, że te w przyszłości bedą?
    >E: na chwile obecna tylko 2 rzeczy sa pewne w zyciu
    >E: żmierc i podatki
    >E: śmierć
    >E: a tak poważnie
    >E: Prosze Pana
    >E: nie zagwarantuje tego, ze takie sytuacje sie nie powtorza
    >E: ale staramy sie odpowiednio wczesnie informowac
    >P: acha
    >E: ta konserwacja nie byla zaplanowana

    Proszę wybaczyć cytowanie tak długich fragmentów, ale poza tym, że są
    zabawne, to pokazują, że chyba jednak nie do końca wszystko w mBanku
    działa jak trzeba i nie można do końca być pewnym stałego dostępu do
    swoich pieniędzy, a sytuacja gdy są one potrzebne, a w żaden sposób
    nie można do nich sięgnąć jest raczej nie zabawna a irytująca. Nie
    warto więc mieć jedynego konta akurat w tym banku.

    Także ku przestrodze klientów mBanku...

    --
    pozdrawiam,
    Piotr Stefański

    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2003-07-20 19:21:15
    Temat: Re: Niezawodny mBank?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "[stfn]" <p...@w...pl> wrote in message
    news:8filhv0ee63t985n58fqkmq48me36ro6eh@4ax.com...

    > Także ku przestrodze klientów mBanku...



    no tak

    a kolega to chyba nigdy nie był w zwykłym banku :))

    1. w weekendy i w nocy nie działają
    2. zwykle są kolejki
    3. system się wiesza częściej niż raz w roku (dawny handlobank, obecny
    citibank i PKO BP są najlepszymi przykładami)


    więc nie rozumiem problemu
    zdarzyło się raz w roku na parę godzin - i do tego w niedzielę
    oczywiście można ponarzekać, ale bez przesady - porównajmy po prostu ze
    średnią


    --
    pozdrawiam
    plusz
    /porada miesiąca: wysyłając list do wielu użytkowników korzystaj z pola UDW
    (BCC) /



  • 3. Data: 2003-07-20 19:28:02
    Temat: Re: Niezawodny mBank?
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    plusz wrote:
    >
    > więc nie rozumiem problemu
    > zdarzyło się raz w roku na parę godzin - i do tego w niedzielę
    > oczywiście można ponarzekać, ale bez przesady - porównajmy po prostu ze
    > średnią
    >

    Nie raz bo ostatnio sie wysypało 30 kwietnia, ale z resztą wypowiedzi
    się zgadzam. Pamiętam jak kiedyś ŚP PBG leżał przez 3 doby, dysponentki
    miło się uśmiechały i sugerowały uzbrojenie się w cierpliwość.

    pzdr

    Tomek

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki


  • 4. Data: 2003-07-20 19:31:11
    Temat: Re: Niezawodny mBank?
    Od: "[stfn]" <p...@w...pl>

    On Sun, 20 Jul 2003 21:21:15 +0200, "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    wrote:

    >a kolega to chyba nigdy nie był w zwykłym banku :))

    Zdarzało mi się... :|

    >1. w weekendy i w nocy nie działają
    >2. zwykle są kolejki
    >3. system się wiesza częściej niż raz w roku (dawny handlobank, obecny
    >citibank i PKO BP są najlepszymi przykładami)

    Wszystko OK, ale tego, co wymieniasz, jak najbardziej po tradycyjnych
    bankach bym się spodziewał. Problem w tym, że chyba nie ma sensu
    porównywanie eBanków ze zwykłymi bankami, bo te pierwsze:
    1. z założenia mają wciąż działać i tego się po nich oczekuje
    2. powinny działać tym niezawodniej, że w oparciu o ich systemy
    pieniądze są zabezpieczone i jakiekolwiek awarie mogą być
    potencjalnymi zagrożeniami dla pieniędzy...

    I jeszcze do pktu 3.: czy wspomniane wieszanie systemu oznaczało
    również brak dostępu via bankomaty i banki w fizycznym tego słowa
    znaczeniu?

    --
    pozdrawiam
    Piotr Stefański

    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 5. Data: 2003-07-20 20:17:54
    Temat: Re: Niezawodny mBank?
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <8...@4...com>,
    p...@w...pl says...
    >
    > W sprawie sytuacji dzisiejszej:
    > >E: owszem trwa konserwacja systemu
    > >E: i jest brak autoryzacji
    > >P: a dlaczego nikt mnie o tym nie poinformował w żaden sposób
    > >P: i na stronie nic o tym nie ma?
    > >E: zostalo to przekazane
    > >P: w jaki sposób?
    > >E: beda stosowne komunikaty
    > >P: będą? kiedy?
    > >E: (przekazane do osob, ktore sie tym zajmuja)
    > >P: więc kiedy mogę liczyć ma dostęp do konta?
    > >E: innformatycy pracuja nad mozliwie najszybszym poprawieniem sytuacji
    > >P: ale ja proszę o konkretną odpowiedź...
    > >E: najprawdopodobniej autoryzacja zostanie przywrocona okolo 15
    > >E: a przerwa konserwacyja potrwa do około 18


    A w jaki sposob wedlug ciebie bank powinien powiadomic o awarii?? (bo
    chyba chodzi o awarie w systemie mBanku?) Zadzwonic do kazdego?

    Zaden bank nie moze sie uchronic w 100% przed awariami. Oczywiscie
    powinien robic wszystko aby takie awarie zdarzaly sie jak najrzadziej
    (dublowane systemy ... itp.) ale jednak czasem sie zdarza.


    AP


  • 6. Data: 2003-07-20 20:35:06
    Temat: Re: Niezawodny mBank?
    Od: "yar65" <y...@p...onet.pl>


    Użytkownik "[stfn]" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:v0rlhvk6d7t4iio7gfbjpvdcss7ud32acv@4ax.com...

    > I jeszcze do pktu 3.: czy wspomniane wieszanie systemu oznaczało
    > również brak dostępu via bankomaty i banki w fizycznym tego słowa
    > znaczeniu?

    dokładnie tak :(((



  • 7. Data: 2003-07-20 20:45:29
    Temat: Re: Niezawodny mBank?
    Od: "[stfn]" <p...@w...pl>

    On Sun, 20 Jul 2003 20:17:54 GMT, AP <c...@e...dyndns.org>
    wrote:
    >A w jaki sposob wedlug ciebie bank powinien powiadomic o awarii?? (bo
    >chyba chodzi o awarie w systemie mBanku?) Zadzwonic do kazdego?

    Nie widzę problemu w wysłaniu maila... to nie jest chyba zbyt
    kłopotliwe?


    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 8. Data: 2003-07-20 21:05:35
    Temat: Re: Niezawodny mBank?
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <r...@4...com>,
    p...@w...pl says...
    > On Sun, 20 Jul 2003 20:17:54 GMT, AP <c...@e...dyndns.org>
    > wrote:
    > >A w jaki sposob wedlug ciebie bank powinien powiadomic o awarii?? (bo
    > >chyba chodzi o awarie w systemie mBanku?) Zadzwonic do kazdego?
    >
    > Nie widzę problemu w wysłaniu maila... to nie jest chyba zbyt
    > kłopotliwe?
    >
    A zna mBank twoj email? To po pierwsze, a po drugie, nie wszyscy czytaja
    emaila 20/dziennie (sam mowiles, ze klopotliwe jest zagladanie na strone
    mBank kilka razy w tygodniu)




    AP


  • 9. Data: 2003-07-20 21:15:54
    Temat: Re: Niezawodny mBank?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 20 Jul 2003 21:05:35 GMT, w
    <M...@n...dallas.sbcglobal.ne
    t>, AP
    <c...@e...dyndns.org> napisał(-a):

    > > Nie widzę problemu w wysłaniu maila... to nie jest chyba zbyt
    > > kłopotliwe?
    > >
    > A zna mBank twoj email?

    A co za problem żeby znał?

    > To po pierwsze, a po drugie, nie wszyscy czytaja
    > emaila 20/dziennie (sam mowiles, ze klopotliwe jest zagladanie na strone
    > mBank kilka razy w tygodniu)

    Nie odróżniasz poczty od WWW czy jak?


  • 10. Data: 2003-07-20 21:34:05
    Temat: Re: Niezawodny mBank?
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > <....>pieniędzy, które mi były bardzo potrzebne,
    > nie mogę pobrać z bankomatu, a i jakikolwiek dostęp przez WWW czy
    > innymi drogami jest niemożliwy.

    To fakt, można się nieźle wkurzyć, w takim banku takie sytuacje nie powinny
    mieć miejsca, miejmy nadzieję, że wyciągną odpowiednie wnioski z tego
    "incydentu?".



    Pozdrawiam,
    MK

strony : [ 1 ] . 2 ... 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1