    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Niezawodny mBank?
    Date: Sun, 20 Jul 2003 20:17:54 GMT

    In article <8...@4...com>,
    p...@w...pl says...

    > W sprawie sytuacji dzisiejszej:

    A w jaki sposob wedlug ciebie bank powinien powiadomic o awarii?? (bo
    chyba chodzi o awarie w systemie mBanku?) Zadzwonic do kazdego?

    Zaden bank nie moze sie uchronic w 100% przed awariami. Oczywiscie
    powinien robic wszystko aby takie awarie zdarzaly sie jak najrzadziej
    (dublowane systemy ... itp.) ale jednak czasem sie zdarza.

    AP