  • 61. Data: 2003-07-22 13:44:37
    Temat: Re: Niezawodny mBank?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Rozumiem, że twierdzisz, że sąd nie wyda nakazu zapłaty na podstawie
    faktury. No to zniknąłeś właśnie kilkaset nakazów zapłaty które widziałem
    osobiście. Postępowanie nakazowe stosuje się, gdy wierzyciel może udowodnić
    bezsprzecznie roszczenie. Faktura jest takim samym dowodem co weksel.

  • 62. Data: 2003-07-22 13:45:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Weksel mozna przeciez na zwyklej kartce papieru napisac.

    Widziałem wiele weksli w życiu, ale nie podjął bym się napisania "z głowy"
    jego treści w obawie przed tym, że czegoś zapomnę, a to powoduje nie ważność
    tego dokumentu.

  • 63. Data: 2003-07-22 14:20:37
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Widziałem wiele weksli w życiu, ale nie podjął bym się napisania "z głowy"
    > jego treści w obawie przed tym, że czegoś zapomnę, a to powoduje nie ważność
    > tego dokumentu.

    gdzie wystawiony, przez kogo, gdzie, kiedy, jaka kwota ma byc spłacona.
    Wszystko.
    --
    ___________ (R)

  • 64. Data: 2003-07-22 14:21:33
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > osobiście. Postępowanie nakazowe stosuje się, gdy wierzyciel może udowodnić
    > bezsprzecznie roszczenie. Faktura jest takim samym dowodem co weksel.

    Wyda, ale po postępowaniu. Wystarczy sprzeciw i masz do widzenia. Ot,
    choćby dłużnik stwierdzi, że to nie on podpisywał.

    --
    ___________ (R)

  • 65. Data: 2003-07-22 16:50:12
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    21 Jul 2003 07:34:38 GMT, w <bfg52e$nso$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>,
    r...@r...pl napisał(-a):

    > 1. wyslanie e-maila a wyslanie 500,000 e-maili to nie jest ten sam problem

    Sugerujesz, że mbank nie jest w stanie wysłać 500 000 emaili?

  • 66. Data: 2003-07-22 19:39:34
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message
    > gdzie wystawiony, przez kogo, gdzie, kiedy, jaka kwota ma byc spłacona.
    > Wszystko.

    No i oczywiscie musi zawierac slowo "weksel".

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 67. Data: 2003-07-22 20:20:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    No widzisz? Tym razem zapomniałeś o słowie weksel.

  • 68. Data: 2003-07-22 20:40:21
    Od: "david" <d...@p...fm>

    a bez słówka "weksel" jest to jedynie pusta kartka papieru z kilkoma
    nieznaczącymi wyrazami ...

  • 69. Data: 2003-07-22 21:55:46
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > No widzisz? Tym razem zapomniałeś o słowie weksel.
    Bo to default...

    --
    ___________ (R)

  • 70. Data: 2003-07-23 01:29:18
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Wyda, ale po postępowaniu. Wystarczy sprzeciw i masz do widzenia. Ot,
    > choćby dłużnik stwierdzi, że to nie on podpisywał.

    A czy w przypadku weksla nie może tak stwierdzić?

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)