    From: "[stfn]" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Niezawodny mBank?
    Date: Sun, 20 Jul 2003 21:11:30 +0200

    Mam konto w mBanku od mniej więcej 2 lat i jak do tej pory byłem
    raczej zadowolony. Dopiero dziś trochę się zmienił mój pogląd na
    temat, gdy się okazało, iż pieniędzy, które mi były bardzo potrzebne,
    nie mogę pobrać z bankomatu, a i jakikolwiek dostęp przez WWW czy
    innymi drogami jest niemożliwy.

    Postanowiłem skorzystać z mBankowej nowinki - mChatu i się w tej
    sprawie skonsultować z ekspertem... Oto kilka wycinków z naszego
    dialogu (E - ekspert, P - to ja):

    W sprawie sytuacji dzisiejszej:
> [...]
    >P: a dlaczego nikt mnie o tym nie poinformował w żaden sposób
    >P: i na stronie nic o tym nie ma?
    >E: zostalo to przekazane
    >P: w jaki sposób?
    >E: beda stosowne komunikaty
    >P: będą? kiedy?
    >E: (przekazane do osob, ktore sie tym zajmuja)
    >P: więc kiedy mogę liczyć ma dostęp do konta?
    >E: innformatycy pracuja nad mozliwie najszybszym poprawieniem sytuacji
    >P: ale ja proszę o konkretną odpowiedź...
    >E: najprawdopodobniej autoryzacja zostanie przywrocona okolo 15
    >E: a przerwa konserwacyja potrwa do około 18

    Wizja przyszłości:
> [...]
    aktualnej konserwacji.
    >E: komunikaty te za kilkanascie minut beda podane
    >P: i to jest kilkudniowe wyprzedzenie?
    >E: ta konserwacja nie byla zapowiedziana
    >E: i staramy sie szybko ja zakonczyc
    >P: a jaką mam gwarancję, że te w przyszłości bedą?
    >E: na chwile obecna tylko 2 rzeczy sa pewne w zyciu
    >E: żmierc i podatki
    >E: śmierć
    >E: a tak poważnie
    >E: Prosze Pana
    >E: nie zagwarantuje tego, ze takie sytuacje sie nie powtorza
    >E: ale staramy sie odpowiednio wczesnie informowac

    Proszę wybaczyć cytowanie tak długich fragmentów, ale poza tym, że są
    zabawne, to pokazują, że chyba jednak nie do końca wszystko w mBanku
    działa jak trzeba i nie można do końca być pewnym stałego dostępu do
    swoich pieniędzy, a sytuacja gdy są one potrzebne, a w żaden sposób
    nie można do nich sięgnąć jest raczej nie zabawna a irytująca. Nie
    warto więc mieć jedynego konta akurat w tym banku.

    Także ku przestrodze klientów mBanku...

    --
    pozdrawiam,
    Piotr Stefański