  • 11. Data: 2003-07-20 22:22:13
    Temat: Re: Niezawodny mBank?
    Od: "[stfn]" <p...@w...pl>

    On Sun, 20 Jul 2003 21:05:35 GMT, AP <c...@e...dyndns.org>
    wrote:

    >A zna mBank twoj email?

    Jak najbardziej

    > To po pierwsze, a po drugie, nie wszyscy czytaja
    >emaila 20/dziennie (sam mowiles, ze klopotliwe jest zagladanie na strone
    >mBank kilka razy w tygodniu)

    Ale nic by ich nie kosztowało wysłać - lepsze to niż nierobienie
    niczego w celu poinformowania klienta

  • 12. Data: 2003-07-21 07:26:38
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_>

    AP wrote:
    > In article <r...@4...com>,
    > A zna mBank twoj email? To po pierwsze,

    Przed bankiem nie trzymałbym adresu w sekrecie :-)

    > a po drugie, nie wszyscy czytaja
    > emaila 20/dziennie (sam mowiles, ze klopotliwe jest zagladanie na strone
    > mBank kilka razy w tygodniu)

    Z tym, że jak się takiego e-maila nie ma to nie można zrobić nic, a jak
    się go ma, to można go sobie np. automagicznie zamienić na SMS, jeśli
    ktoś ma taką preferencję (przydaje się do tego jakieś porządne konto
    shellowe), poza tym, że opcja powiadamiania od razu SMS-em też by nie
    była od rzeczy.

    --
    Pozdrówka,
    Artur

  • 13. Data: 2003-07-21 07:34:38
    Od: r...@r...pl

> [...]
    > ktoś ma taką preferencję (przydaje się do tego jakieś porządne konto
    > shellowe), poza tym, że opcja powiadamiania od razu SMS-em też by nie

    1. wyslanie e-maila a wyslanie 500,000 e-maili to nie jest ten sam problem
    2. podobnie z wyslaniem 500,000 SMSow (gdyby to mBank mial informowac
    w ten sposob)
    3. awaria kilkugodzinna dotknie znacznie mniejsza liczbe klientow niz
    owoz 500,000 - wiec po co Ci ,,nieswiadomi'' maja zostac uswiadomieni?
    lepiej niech sadza, ze bank dziala na okraglo ;-).

    pozdrawiam

    romekk

  • 14. Data: 2003-07-21 07:41:54
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    [stfn] <p...@w...pl> wrote:

    > Proszę wybaczyć cytowanie tak długich fragmentów, ale poza tym, że są
    > zabawne, to pokazują, że chyba jednak nie do końca wszystko w mBanku
    > działa jak trzeba i nie można do końca być pewnym stałego dostępu do
    > swoich pieniędzy, a sytuacja gdy są one potrzebne, a w żaden sposób
    > nie można do nich sięgnąć jest raczej nie zabawna a irytująca. Nie
    > warto więc mieć jedynego konta akurat w tym banku.

    > Także ku przestrodze klientów mBanku...

    Jakby to powiedzieć - pierdzielenie kotka za pomocą młotka.
    Nie ma 100% niezawodnych systemów. Nie ma ludzi, którzy się nie mylą.

    Raz na kilka lat brak dostępu do pieniędzy przez kilka godzin? JAkoś nie
    wydaje mi się to poważne.

    --
    ___________ (R)

  • 15. Data: 2003-07-21 07:43:00
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    [stfn] <p...@w...pl> wrote:

    > Nie widzę problemu w wysłaniu maila... to nie jest chyba zbyt
    > kłopotliwe?

    Jednego? Nie. ALe kilkuset tysięcy?

    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2003-07-21 07:54:47
    Od: Konrad Zak <k...@n...prawo.uni.wroc.pl>

    On Sun, 20 Jul 2003, plusz wrote:

    > więc nie rozumiem problemu
    > zdarzyło się raz w roku na parę godzin - i do tego w niedzielę
    > oczywiście można ponarzekać, ale bez przesady - porównajmy po prostu ze
    > średnią

    w tej chwili nie dziala nadal dostep przez wap. nie to, zebym narzekal,
    ale warto o tym wspomniec :-). pewnie, ze zawsze moze sie cos wykrzaczyc. ja bym
    tylko chcial, zeby mowili "wykrzaczylo sie" kiedy sie wykrzaczy, a nie
    "nieplanowana przerwa konserwacyjna" :-). akurat ta awaria w mBank-u zaszla mi
    nieco za skore, bo mnie znajomi musieli ze stacji benzynowej, na ktorej
    zostalem jako zakladnik po zatankowaniu do pelna mojego potwora, odbijac z
    gotowka w reku :-). ale duzo jest do zaakceptowania dopoki jest sie
    traktowanym [przez bank] jak czlowiek rozumny, a nie jak idiota, ktoremu wciska
    sie idiotyzmy. jedyna rzecza wlasciwie, o ktora sie w swietle faktow
    zaistnialych martwie, jest stan i "ciaglosc" moich rachunkow. ja tego nie
    kontroluje na wlasna reke, polegam na tym, co mi bank napisze. czy to jest
    pewne, ze wszystkie operacje sa zawsze wlasciwie rozliczane? czlowiek omylnym
    jest.

    serdecznie pozdrawiam,
    --
    konrad, wroclaw

  • 17. Data: 2003-07-21 08:01:40
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Raz na kilka lat brak dostępu do pieniędzy przez kilka godzin? JAkoś nie
    > wydaje mi się to poważne.

    Gorzej jak sie okaze, ze to stacja paliw i zatankowales TIR'a ... ;-))))

  • 18. Data: 2003-07-21 08:25:05
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Gorzej jak sie okaze, ze to stacja paliw i zatankowales TIR'a ... ;-))))

    I za niedowiezenie towaru na czas jest 25% wartosci towaru ...

    Aczkolwiek generalnie kierowcy tirow maja gotowke na tankowanie.

  • 19. Data: 2003-07-21 08:29:43
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_>

    r...@r...pl wrote:

    > 1. wyslanie e-maila a wyslanie 500,000 e-maili to nie jest ten sam
    > problem

    Cóż, po prawdzie to raz mi się zdarzyło po znajomości zabawić we flooda i
    poleciało naraz 3k maili :-), więc formalnie to nie wiem jak wygląda
    wysyłka 0.5M sztuk. Ale też i nie wszyscy klienci życzyliby sobie tego
    zapewne.

> [...]
    > owoz 500,000 - wiec po co Ci ,,nieswiadomi'' maja zostac
    > uswiadomieni? lepiej niech sadza, ze bank dziala na okraglo ;-).

    Ale i tak fajnie by było, jakby istniała możliwość zasubskrybowania info o
    awariach. Najlepiej z opcjami filtrującymi, bo nie każdego obchodzą
    przerwy konserwacyjne od 1 do 3 w nocy, albo może w niedzielę nie robi
    zakupów. Do ograniczenia ruchu służyć może jakać niewielka opłata
    aktywacyjna, czy miesięczna.

    --
    Pozdrówka,
    Artur

  • 20. Data: 2003-07-21 09:04:55
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    A ja tam zawsze "podziwiam" za odwagę wszystkich którzy z jednym VE w
    kieszeni biegają po mieście bez grosza przy duszy. Awaria zdarzyć się zawsze
    może. Mało tego, zgodnie z zasadami prawdopodobieństwa zdarzy sie na pewno,
    więc trzeba być na to przygotowanym.

    W sumie to banki inernetowe same zawiązały sobie pętle na szyi sloganem
    rekalmowym, że są dostępne 24 h na dobę. Nie są, bo przy rozsądnym koszcie
    nie mogą być...

    Miłego dnia
    Tomek