  • 1. Data: 2003-07-20 17:12:25
    Temat: jaki bank wybrac?
    Od: "Pioorun" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Od pewnego czasu nosze sie z zamiarem zmiany banku.
    W tej chwili mam eurokonto vip w pekao sa oraz konto do dzialalnosci
    gospodarczej w telepekao24.
    Mimo moich dosc skromnych potrzeb oba mnie wkurzaja.
    Generalnie chodzi o to zeby bylo:
    1) wygodniej - w moim oddziale eurokonto wciaz jest bez dostepu do
    internetu,
    2) szybciej - przelewy miedzy moimi kontami potrafia krazyc przez kilka dni,
    3) taniej - ale od pekao sa chyba wszystko jest tansze (8 pln w telepekao24
    jest ok ale 17 pln w praktycznie nieoprocentowanym pekao ze zlodziejska
    stawka za pozyczke juz nie za bardzo)
    Z konta firmowego bede placil zus, podatek, vat i za telefony, a nadwyzki na
    konto prywatne. Podoba mi sie token.
    Z konta osobistego wszystkie rachunki poprzez zlecenia stale i polecenia
    zaplaty.
    Chcialbym korzystac z odnawialnej pozyczki rozsadnie oprocentowanej.
    Potrzebne beda mi karty platnicze. Przyzwyczailem sie do karty chargowej
    pekao/shell i spelniala ona moje wymagania.
    Mam tez zone. Chcialbym zeby byla wspolwlascicielka konta osobistego i miala
    takie same karty.
    Wlasciwie podoba mi sie oferta mbanku pod wzgledem cenowym tylko nie ma tam
    karty obciazeniowej no i ani jednej marmurowej filii. Nie znam pozostalych
    ofert jak multibank i inteligo. Czy jest cos jeszcze?
    Czy ktos z Was przeanalizowal juz oferty bankow elektronicznych i wziawszy
    pod uwage powyzsze zalozenia bylby uprzejmy skierowac mnie w odpowiednia
    strone?
    Pozdrawiam i dziekuje za ewentualne odpowiedzi.

    Piotr

  • 2. Data: 2003-07-20 18:46:18
    Temat: Re: jaki bank wybrac?
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Z Twojego opisu wymagań wynika, że dobry były właśnie mBank. Brak
    "marmurowego" oddziału szybko przestaje przeszkadzać - wiem, bo sam
    przeszedłem przez to. No, warto mieć jeszcze pod nosem bankomat Euronetu.
    Zamiast karty obciążeniowej możesz sobie wyrobić kredytową w mBanku - jest
    dość atrakcyjna, chociaż w wariancie podstawowa+dodatkowa wychodzi dość
    drogo.
    I jeszcze jedno - jeżeli zdecydujesz się na mBank, to nie likwiduj konta w
    PeKaO dopóki nie zakończysz procedury w mBanku, bo niestety otwieranie konta
    i aktywacja potrafią się czasem ciągnąć, ale po przejściu tego jest
    rewelacyjnie.

    Pozdrawiam

    Marek