  • 1. Data: 2002-10-16 15:34:37
    Temat: Niespodzianka od Citibanku!!!
    Od: "Błażej Śleboda" <k...@p...onet.pl>

    Witam!!

    Posiadam konto w Citibanku. Co miesiąc dostaję wyciągi z tego konta i byłem
    z niego bardzo zadowolony. Aż do ostatniego wyciągu, kiedy to okazało się
    ,że zostałem ukarany kwotą 25 zł za przekroczenie dostępnych środków na
    koncie. Jak to się stało?? a no tak:

    2.09.2002
    - dostępne środki 50 zł
    - płatność kartą 45 zł ( środki są zablokowane)
    - stan konta po operacji 5 zł
    3.09.2002
    - dost epne środki 5 zł
    - opłaty automatycznie pobierane za citiphone oraz usługi dodatkowe 7zł
    - stan konta -2 zł
    4.09.2002
    - płatność 45 zł zaksięgowana
    - kara 25 zł

    Musze zaznaczyć że jeżeli nie posiadam wystarczającej ilości środków na
    koncie a zostaje pobrana opłata za konto to tak uzyskany stan ujęmny nie
    jest " premiowany" karą. Ano okazuje się, że bank pobrał te 7 zł za
    prowadzenie konta ale od kwoty 50 zł a nie od kwoty 5 zł. Czyli pomiędzy 2
    a 4 kiedy płatność kartą nie była zatwierdzona przez centrum. Następnie po
    zatwierdzeniu płatnpośći kartą okazuje się że na koncie jest zaledwie 43 zł
    a więc kwota nie wystarczająca na pokrycie mojej płatności kartą a więc bank
    Karze mnie karą za przekroczenie środków.

    Nie wiem jak was ale mnie to zbulwersowało . Czy są jakieś instytucje które
    przyjmują skargi na banki??? Czy mam szansę unieważnienia kary?? Czy ktoś
    zna regulamin citibanku ???

    Czekam na komentarze a może już kiedyś ktoś znalazł się w podobnej sytuacji
    i podzieli się ze mną doświadczeniami.

    Z góry dziękuję!!!

  • 2. Data: 2002-10-16 18:23:00
    Temat: Re: Niespodzianka od Citibanku!!!
    Od: "Walker" <j...@g...pl>

    Miałem podobny przypadek. Nie ma szans. Płakać i płacić a w historii konta
    nasrane :(

    Walker
    --
    ========
    Użytkownik "Błażej Śleboda" <k...@p...onet.pl> napisał w

  • 3. Data: 2002-10-16 19:08:13
    Od: "Canapca" <m...@U...pl>

    > Miałem podobny przypadek. Nie ma szans. Płakać i płacić a w historii konta
> [...]
    jest arbiter bankowy: http://www.zbp.pl/arbiter.html - mozna sprobowac,
    oprocz tego zostaje jeszcze rzecznik praw konsumenta, tym bardziej ze pewnie
    city robi tak nagminnie

  • 4. Data: 2002-10-16 19:19:22
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Błażej Śleboda" <k...@p...onet.pl> writes:

    > Nie wiem jak was ale mnie to zbulwersowało . Czy są jakieś instytucje które
    > przyjmują skargi na banki??? Czy mam szansę unieważnienia kary?? Czy ktoś
    > zna regulamin citibanku ???

    To dziwny bank, ktory w przeszlosci generowal tylko same problemy,
    ale akurat w tym przypadku wydaje sie, ze postapili zgodnie z wlasnym
    regulaminem... Inna sprawa, ze naliczanie "kary" za ujemne saldo to cos
    dziwnego, zwykle banki naliczaja odsetki ustawowe albo jeszcze inne, ale
    nie "kare" niezalezna od wielkosci owego przekroczenia salda.
    Ale to Twoj wybor.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 5. Data: 2002-10-16 20:02:37
    Od: Lukasz Bajoński <l...@g...pl>

    "Błażej ?leboda" <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > z niego bardzo zadowolony. Aż do ostatniego wyciągu, kiedy to okazało się
    > ,że zostałem ukarany kwotą 25 zł za przekroczenie dostępnych środków na
    [..]

> [...]
    > zna regulamin citibanku ???
    >
    > Czekam na komentarze a może już kiedyś ktoś znalazł się w podobnej sytuacji

    Spróbuj złozyć reklamacji, powinni wycofać karę

    Pozdrawiam,
    Lukasz

  • 6. Data: 2002-10-17 13:52:34
    Od: Przemysław Bernat <P...@p...com>

    Błażej Śleboda wrote:
> [...]
    > zna regulamin citibanku ???
    >
    > Czekam na komentarze a może już kiedyś ktoś znalazł się w podobnej sytuacji

    Oczywiście żartujesz ! :-) Chcesz pisać skargę, a nie znasz regulaminu
    !? Sugeruję napisanie skargi na samego siebie, za niezapoznanie sie z
    regulaminem prowadzenia konta i poświadczenie nieprawdy na umowie. Z
    pewnością jest tam klauzula, że potwierdzasz zapoznanie się z
    regulaminem :-)

    Swoją drogą Citi jest wkurzający z tymi karami za przekroczenie salda o
    1 PLN.

    p.s. większośc ludzi twierdzi, że instrukcje obsługi są dla idiotów i
    oni, jako superinteligenci nie muszą ich czytać. Z kartami gwarancyjnymi
    jest podobnie.

    --

    Pozdrawiam,

    Przemek