  • 1. Data: 2002-10-16 15:06:24
    Temat: oferta pekaosa
    Od: "Kazimierz Trzaskowski" <a...@p...onet.pl>

    Pekaosa neci zamiana dolarow na euro. Nowa oferta trwa do 7 listopada. Warto
    wchodzic w ten interes?
    --

    Kazimierz Trzaskowski
    a...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-10-17 19:05:27
    Temat: Re: oferta pekaosa
    Od: oVo <o...@n...poczta.onet.pl>

    On Wed, 16 Oct 2002 17:06:24 +0200, "Kazimierz Trzaskowski"
    <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Pekaosa neci zamiana dolarow na euro. Nowa oferta trwa do 7 listopada. Warto
    >wchodzic w ten interes?

    A kto to moze wiedziec? Jak USA zajmie Irak i polozy lape na ropie i
    innych surowcach to dolar moze skoczyc do euro ze hej. I stracisz.
    Jak Bush dostanie w tylek od Husajna to dolar poleci na leb. I
    zyskasz.

    Pozdrawiam

    oVo

  • 3. Data: 2002-10-18 04:52:12
    Od: "Kazimierz Trzaskowski" <a...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "oVo" <o...@n...poczta.onet.pl> napisal
> [...]
    > innych surowcach to dolar moze skoczyc do euro ze hej. I stracisz.
    > Jak Bush dostanie w tylek od Husajna to dolar poleci na leb. I

    Bardziej mi sie jednak podoba ten pierwszy horoskop! A co wiecej, pewnie sie
    rychlo sprawdzi wiec z najwieksza ostroznoscia potraktuje przynete pekaosa.
    Dzieki.
    ---
    Kazimierz Trzaskowski
    a...@p...onet.pl