  • 1. Data: 2002-10-16 14:08:04
    Temat: Inteligo polknie e-PKO
    Od: o...@p...onet.pl

    Za Expander'em:

    "Posiadacze rachunków e-Superkonto w e-PKO w pierwszym kwartale przyszłego roku
    staną się klientami Inteligo. To efekt przejęcia przez PKO BP spółki Inteligo
    Financial Services oraz detalicznej części Bankgesselschaft Berlin (Polska) –
    banku, który prowadził Konta Inteligo.

    - Nie zamierzamy utrzymywać dwóch oddzielnych platform bankowości
    internetowej – mówi Andrzej Podsiadło, prezes PKO BP. – Klienci e-PKO
    otrzymają
    propozycje przejścia do Inteligo. Nowa oferta będzie na tyle atrakcyjna, że z
    pewnością wszyscy zdecydują się na zmianę – mówi A.Podsiadło. Inteligo ma w tej

    chwili 175 tys. klientów i ok. 430 mln zł depozytów. Na e-Superkontach 42 tys.
    osób zdeponowało jak dotąd mniej niż 300 mln zł.

    W najbliższym czasie posiadacze kart płatniczych Inteligo będą
    mogli bez prowizji wypłacać środki z 1,7 tys. bankomatów należących do PKO BP.
    Na razie jest to niemożliwe ze względów technicznych. - Musimy najpierw nauczyć
    bankomaty rozpoznawania klientów Inteligo – mówi Podsiadło. W ofercie
    produktowej Inteligo pojawią się także standardowe lokaty terminowe oraz
    kredyty PKO BP. Obecnie Inteligo sprzedaje wyjątkowo drogi kredyt GE Capital
    Banku.

    - Polityka utrzymywania wysokiego oprocentowania na kontach
    internetowych zostanie utrzymana – uspokaja A.Podsiadło. Obecnie na
    indywidualnym Koncie Inteligo można zarobić od 5,6 do 6,7 proc. Oprocentowanie
    e-Superkonta wynosi natomiast 5 proc."

    Pozdrawiam,
    OnLee

  • 2. Data: 2002-10-16 14:24:53
    Temat: Re: Inteligo polknie e-PKO
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > Na razie jest to niemożliwe ze względów technicznych. - Musimy najpierw
    nauczyć
    > bankomaty rozpoznawania klientów Inteligo &#8211; mówi Podsiadło.

    Będą tresować bankomaty? ;-)))

    No, konto z dostępem do Euronet/PKO BP w takiej cenie to będzie coś.

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-10-16 14:49:22
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Krzysztof Kowalski wrote:
    > No, konto z dostępem do Euronet/PKO BP w takiej cenie to będzie coś.

    Ale on o cenie nic nie napisal ;)

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 4. Data: 2002-10-16 14:52:39
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:aojsrr$7d4$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > Będą tresować bankomaty? ;-)))

    Tak to bywa ze sztuczną inteligencją :-))

    > No, konto z dostępem do Euronet/PKO BP w takiej cenie to będzie coś.

    Jak sytuacja się ustabilizuje, to chyba z powrotem tam założę konto, choćby
    dla tej karty - delfinki mBanku coś ostatnio zbyt często zawodzą.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2002-10-16 15:00:56
    Od: "Pedroz" <N...@i...pl>

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Inteligo
    > Financial Services oraz detalicznej części Bankgesselschaft Berlin

    2000 bankomatów + mozliwość wpłat na konto Inteligo w placówkach PKO BP +
    Elektron działający w necie... chyba nieźle się zapowiada. Chociaż nie za
    bardzo wierzę, żeby nie było jakiś minusów takiej operacji :)

    Piotr

  • 6. Data: 2002-10-16 15:33:26
    Od: McCartney <m...@p...onet407.pl>

    Wszyscy na pl.biznes.banki czytajcie uważnie, bo
    Marcin Nowakowski pisze
    > Ale on o cenie nic nie napisal ;)

    Jak to nie:

    --------------- cytat z pierwszego artykułu -------------------
    W najbliższym czasie posiadacze kart płatniczych Inteligo będą
    mogli bez prowizji wypłacać środki z 1,7 tys. bankomatów należących do PKO BP.
    -----------

    GO
    PS. Jak czytać, to uważnie. To nie wyścig.

    --
    ----------- Grzegon Olędzki -------------------------------
    McCartney ----------------- mccartney na poczta.onet.pl --

  • 7. Data: 2002-10-16 15:47:57
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Krzysztof Kowalski wrote:

    [...]
    > No, konto z dostępem do Euronet/PKO BP w takiej cenie to będzie coś.
    [...]

    IMHO zrezygnuja z umowy z Euronetem by obnizyc swoje koszty i tylko w
    bankomatach PKO BP bedzie bezprowizyjnie.

    pozdrawiam - tan

    -------------------------
    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu:
    t...@n...o2.pl
    -------------------------

  • 8. Data: 2002-10-16 15:51:08
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    McCartney wrote:
> [...]
    -----------
    > GO
    > PS. Jak czytać, to uważnie. To nie wyścig.

    I gdzie tu napisane ile bedzie kosztowac miesiecznie konto? Nie widze
    nadal.

  • 9. Data: 2002-10-16 15:52:45
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał

    > Będą tresować bankomaty? ;-)))

    Na razie naprawiaja kamery :D

    > No, konto z dostępem do Euronet/PKO BP w takiej cenie to będzie coś.

    > K. Kowalski

    Tego mi brakowalo - interface'u do bankomatow PKO BP za 12zl/rok ;-)))

    BTW Krzysiek miales 'nosa' zamykajac konto w e-PKO ;-))

    Pzd
    Witek

  • 10. Data: 2002-10-16 16:01:02
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Witek wrote:
    > Tego mi brakowalo - interface'u do bankomatow PKO BP za 12zl/rok ;-)))

    Chwila, a gdzie jest napisane ze to bedzie wciaz ~12zl/rok? Czytalem
    ten tekst kilka razy i nie widze wciaz;)