  • 1. Data: 2002-10-16 14:58:49
    Temat: eKarta mBanku i zakupy w USA
    Od: "Walker" <j...@g...pl>

    Witam
    Nie mam stałych dochodow więc o karcie kredytowej nie mam co marzyć.
    Potrzebuję karty płatniczej która będzie akceptowana w eSklepach w USA. Czy
    eKarta mBanku jest akceptowana przy płatnościach w sklepach USA? Poradźcie
    jaką kartę i gdzie mogę dostać w mojej sytuacji.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam grupowiczów,

    Henryk "Walker"

    --
    ========

  • 2. Data: 2002-10-16 15:17:19
    Temat: Re: eKarta mBanku i zakupy w USA
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    Poradźcie
    > jaką kartę i gdzie mogę dostać w mojej sytuacji.
    > Z góry dziękuję i pozdrawiam grupowiczów,

    JEsli nie ta - to np karta z Inteligo.
    Bez stalych dochodow mozesz normalnie dostac VC (debetowa lub chargowa) w
    ktoryms z bankow...
    a dziala bez problemow wszedzie :)

  • 3. Data: 2002-10-16 18:23:57
    Od: o...@w...pl (Marecki)

    Kazda Visa, Visa Elektron oraz Master card jest akceptowana w USA o ile nie będzie
    problemu z polaczeniem się z Twoim bankiem w Polsce. Sprawdzone to Citibank, PKO BP
    i PKO S.A.. Odradzam Bank Slaski i BIG..

  • 4. Data: 2002-10-16 19:46:28
    Od: Human Being <g...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Oct 2002 16:58:49 +0200, "Walker" <j...@g...pl> wrote:

    >Czy eKarta mBanku jest akceptowana przy płatnościach w sklepach USA?
    > Poradźcie jaką kartę i gdzie mogę dostać w mojej sytuacji.

    eKarta jest w pożądku. Kilkakrotnie z niej korzystałem robiąc zakupy
    za granicą (przeważnie kupowałem software) i zaledwie jeden raz
    odmówiono mi realizacji zlecenia.

    --
    Serdeczności,
    Piotr Miller & P.G.K. GraF|X Studio

    If you apply Murphy's Law, it will no longer be applicable.

  • 5. Data: 2002-10-17 06:20:56
    Od: "Sloniu" <s...@k...net.pl>

    Użytkownik "Walker" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Poradźcie
    > jaką kartę i gdzie mogę dostać w mojej sytuacji.
    > Z góry dziękuję i pozdrawiam grupowiczów,

    Kupowalem dwa razy kwiaty w USA z eKarta i nie mialem zadnych klopotow

    Sloniu

  • 6. Data: 2002-10-20 10:33:01
    Od: "KobiK" <k...@i...pl>

    > Czy

    Ja uzywalem eKarty juz ponad 10 razy i wszystko jest ok.

    --
    KobiK