  • 1. Data: 2002-03-21 09:44:06
    Temat: Niemieckie banki dzieciom ...
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    ..... Banki w Niemczech podejmują coraz intensywniejsze działania
    zmierzające do pozyskania lub co najmniej zainteresowanie swoją ofertą
    dzieci i młodzieży, gł. poprzez nauczenie ich korzystania z nowoczesnych
    technik obsługi bankowej. Aktywne na tym polu są wszystkie banki, w tym
    nawet największy bank świata Deutsche Bank, który przez spółkę
    specjalizującą się w bankowości detalicznej Bank 24 umożliwia począwszy od
    stycznia 2001 roku założenie dzieciom specjalnego, wirtualnego rachunku.
    Zgromadzone na tym rachunku pieniądze pochodzą oczywiście z wpłat rodziców,
    a dzieci w wieku od 6 do 12 lat mogą przeznaczyć je na zakup w sklepach
    internetowych gier komputerowych, artykułów sportowych i niezbędnych w
    szkole pomocy. Deutsche Bank realizuje ten program wspólnie z użytkownikiem
    portalu Kitz Vision AG i jest to pierwszy tego typu projekt w Europie. Jego
    organizatorzy zakładają, iż pomoże on dzieciom opanować techniki
    obowiązujące w elektronicznym świecie finansów i handlu.....

    pomyśleć że już 6-latek to potencjalny klient :-))

  • 2. Data: 2002-03-21 11:07:13
    Temat: Re: Niemieckie banki dzieciom ...
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik pablos <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

    > pomyśleć że już 6-latek to potencjalny klient :-))

    Czego banki w Polsce jakos nie moga zrozumiec.
    Co przeszkadza takiemu mBankowi, ze nie chce miec klientow <12.

    Karol

  • 3. Data: 2002-03-21 11:11:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czego banki w Polsce jakos nie moga zrozumiec.
    > Co przeszkadza takiemu mBankowi, ze nie chce miec klientow <12.

    Izzy bankaowi
    moze to, ze tutaj doplacac trzeba postro??

  • 4. Data: 2002-03-21 11:22:59
    Temat: Odp: Niemieckie banki dzieciom ...
    Od: "<< HYS >>" <a...@a...pl>

    Tak, i już od młodego wieku przyzwyczajają dzieci do wydawania pieniędzy.
    potem ci ludzie biorą kredyty konsumpcyjne, płacą odsetki itd. itd.

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7cf4n$oam$...@n...onet.pl...

  • 5. Data: 2002-03-21 15:54:14
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    A co na to niemieckie banki w Polsce? (DB, BRE, Inteligo, itd) :-)

  • 6. Data: 2002-03-21 19:01:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A co na to niemieckie banki w Polsce? (DB, BRE, Inteligo, itd) :-)

    a no to, ze nie opklaca sie wchodzic im na ten rynek - lepiej wcisnac konto
    tym ktorzy go jeszcze nie maja :) A doroslych ludzi jest od groma co go nie
    maja :)

  • 7. Data: 2002-03-21 23:19:34
    Od: "PJ" <hosi@_NO_SPAM_o2.pl>

    Użytkownik "<< HYS >>" <a...@a...pl> napisał:

    > Tak, i już od młodego wieku przyzwyczajają dzieci do wydawania pieniędzy.
    > potem ci ludzie biorą kredyty konsumpcyjne, płacą odsetki itd. itd.

    Jak pisze wczorajsza Rzepa o Niemcach:
    "Na osobach poniżej 25. roku życia ciąży obecnie
    góra długów sięgająca 10 mld marek. Ludzie zaciągają
    często - bez zastanowienia się - kredyty na kupno samochodów
    oraz używają telefonów komórkowych bez liczenia się z kosztami"

    PJ

  • 8. Data: 2002-03-22 05:35:38
    Od: Izopropanol <m...@k...net.pl>

    On Thu, 21 Mar 2002 12:07:13 +0100, "Karol" <a...@b...com> wrote:

    >Użytkownik pablos <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

    >Czego banki w Polsce jakos nie moga zrozumiec.

    Moga zrozumiec, moga! Niech niemiecki bankier oblaskawia
    malych klientow i uczy ich za niemieckie pieniadze. Bedzie taki mial
    18 lat to wtwdy MY zucimy sie do ataku - a to loteryjka z kredytem
    mieszkaniowym do wygrania a to posada w banku pod warunkiem zalozania
    konta a to koniecznosc oplacania ZUSu poprzez przelew bankowy a moze
    zwrot nadplaty podatku wylacznie na konto.

    POZDR

  • 9. Data: 2002-03-22 08:57:42
    Od: Piotr Zawadzki <p...@s...pl>

    Karol wklepał swoimi pracowitymi paluszkami:

    >Użytkownik pablos <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

    >Czego banki w Polsce jakos nie moga zrozumiec.
    >Co przeszkadza takiemu mBankowi, ze nie chce miec klientow <12.

    To, że dziecko poniżej 13. roku życia nie ma zdolności do czynności
    prawnych (jeżeli się mylę i jest tu jakiś prawnik, niech mnie
    poprawi). Co za tym idzie, wszelkie transakcje, oprócz tych
    najbardziej "typowych" (kupienie paczki cukierków w sklepie) są z mocy
    prawa nieważne.

    Z poważaniem
    PZ

    Już samo zdrowie jest zwycięstwem

  • 10. Data: 2002-03-22 09:24:57
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Piotr Zawadzki <p...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a7erlg$arl$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > poprawi). Co za tym idzie, wszelkie transakcje, oprócz tych
    > najbardziej "typowych" (kupienie paczki cukierków w sklepie) są z mocy

    A gdzie ja napisalem, ze dziecko bedzie samo robilo jakies transakcje?
    Ja tylko chce zeby mialo konto w banku na swoje nazwisko.
    Po szczegoly odsylam do prawa bankowego.
    I zeby nie bylo watpliwosci to sa banki, ktore bez problemu konta dla dzieci
    zakladaja. Problem w tym, ze te konta kosztuja tyle samo co dla doroslego. A
    na takim koncie akurat mi nie zalezy.

    Karol