  • 1. Data: 2002-03-21 09:14:53
    Temat: pko bp rulez
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    Klient (K) podchodzi do pani w okienku (PWO) PKO BP.

    K: Dzien dobry, poprosze 3 formularze przelewu.
    PWO: Wrrrrr! Jakie?
    K: Zwykle.
    PWO: Co znaczy zwykle!? Dla kazdego inne sa "zwykle"!
    K: A jakie sa?
    PWO: Zusowskie i zwykle.
    K: To poprosze 3 zwykle.
    PWO: PRRRRRRRRRRRRROSZ!

  • 2. Data: 2002-03-21 16:15:17
    Temat: Re: pko bp rulez
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    bromden zapodaje:

> [...]
    > PWO: Wrrrrr! Jakie?
    > K: Zwykle.
    > PWO: Co znaczy zwykle!? Dla kazdego inne sa "zwykle"!

    Kelnerka z Misia znalazla nowa prace?

    simon

  • 3. Data: 2002-03-21 16:19:37
    Od: <z...@p...onet.pl>

    A co to znaczy "rulez"?

    Z góry dzięki za wyjaśnienie!!!

  • 4. Data: 2002-03-21 16:23:08
    Od: "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A co to znaczy "rulez"?
    >
    > Z góry dzięki za wyjaśnienie!!!

    Amerykanska slangowa odmiana czasownika "to rule" znaczacego mniej wiecej
    tyle, co "rzadzi, panuje, jest najlepszy".

    Daniel

  • 5. Data: 2002-03-21 16:28:41
    Od: "Wanias" <w...@U...tlen.pl>

    > A co to znaczy "rulez"?

    Rządzi. W rzeczywistości Barei oczywiście :)

    --
    Pozdrawiam,
    Wanias

  • 6. Data: 2002-03-21 17:00:53
    Od: <z...@p...onet.pl>

    Dzięki Daniel & Wanias !
    Myślałem, ż to transformata słowa z j.francuskiego: rouler (np.roulez: =
    jazda!).
    Nie przypuszczałem, że to slang amerykański :O
    Inna rzecz: to "z" na końcu słowa ang?amer ???

    Pozdrawiam,

  • 7. Data: 2002-03-21 19:00:22
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Inna rzecz: to "z" na końcu słowa ang?amer ???

    wpisz warez :)

  • 8. Data: 2002-03-21 20:09:23
    Od: "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl>

> [...]
    > jazda!).
    > Nie przypuszczałem, że to slang amerykański :O
    > Inna rzecz: to "z" na końcu słowa ang?amer ???

    Slang amerykanski lubi nieraz zamieniac "s" na "z", ze chocby wspomniec
    jeszcze slowo w czystej angielszczyznie pisane jako "cause", a w slangu
    "coz" lub "cuz" (a oznaczajace "poniewaz, z powodu"). No ale dosyc juz tego
    na grupie o bankach.

    Daniel