  • 1. Data: 2002-03-21 09:18:30
    Temat: VE inteligo i polecenie obciazenia
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Witam,

    Krotkie pytanie:

    Czy na VE inteligo mozna wystawic na pismie upowaznienie do obciazania karty?

    Inteligo mowi, ze nie.

    A ja sie tam wole spytac jeszcze Was - chodzi mi stricte o zezwolenie
    Centertelowi na obciazenie mojej VE. Da sie?

    Pytam, bo wiem, ze z VE inteligo mozna placic np w necie, czy przez telefon...

    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojtek Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782