  • 11. Data: 2004-11-12 09:33:17
    Temat: Re: Nie zaplacony mandat, a kredyt?
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Fri, 12 Nov 2004 10:26:08 +0100,
    osoba podpisana: kam <X#k...@w...pl#X>
    napisała:

    > na pewno _komornika_? :)

    Tak.(I nie pomyliło mi się to z "potrąceniem" ze zwrotu przez US)
    Chyba, że moi informatorzy się pomylili.
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Teamwork is essential -- it allows you to blame someone else.

  • 12. Data: 2004-11-12 09:53:18
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-12, kam <X#k...@w...pl#X> wrote:

    > na pewno _komornika_? :)
    Mandaty są egzekwowane:
    - zajęciem części pensji jak pracujesz na umowę o pracę i US ma dane
    o tej pracy (przydarzyło się koledze - US wysłał pismo do pracodawcy
    aby przelać część pensji na ich konto w ramach postępowania egzekucji mandat)
    - wysłaniem komornika
    - potrąceniem zwrotu nadpłaty jeśli takowa jest ..

    innych sposobów nie znam.

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 13. Data: 2004-11-12 10:31:06
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > o tej pracy (przydarzyło się koledze - US wysłał pismo do pracodawcy
    > aby przelać część pensji na ich konto w ramach postępowania egzekucji

    nie komornika a poborcy skarbowego, jest to wbrew pozorom jakaś różnica

  • 14. Data: 2004-11-12 10:33:29
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Marcin Jurczuk wrote:
> [...]
    > aby przelać część pensji na ich konto w ramach postępowania egzekucji mandat)

    komornika?
    pytanie dodatkowe - jaka to egzekucja?

    > - potrąceniem zwrotu nadpłaty jeśli takowa jest ..
    >
    > innych sposobów nie znam.

    KG