  • 1. Data: 2020-12-11 19:41:42
    Temat: tax care?
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    cześć

    czy ktoś z pbb korzysta może z usług tej firmy?

    lub korzystał w przeszłości i ma jakieś doświadczenia...

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 2. Data: 2020-12-11 19:54:50
    Temat: Re: tax care?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Robert_DF <r...@g...com> writes:

    > cześć
    >
    > czy ktoś z pbb korzysta może z usług tej firmy?
    >
    > lub korzystał w przeszłości i ma jakieś doświadczenia...

    1. mam wrażenie, że są ze stajni LC
    2. https://taxcare.pl/wp-content/uploads/2020/12/TaxCar
    e-komunikat-11.12.2020.pdf
    - nie podoba mi się jak piszą "w likwidacji"

    KJ
    '

  • 3. Data: 2020-12-14 16:04:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" napisał w wiadomości grup
    Robert_DF <r...@g...com> writes:

    >1. mam wrażenie, że są ze stajni LC

    Tak jest - to jest to, co Idea Bank wycenial na grube miliony, a potem
    wpisal w straty

    >2.
    >https://taxcare.pl/wp-content/uploads/2020/12/TaxCa
    re-komunikat-11.12.2020.pdf
    >- nie podoba mi się jak piszą "w likwidacji"

    i jeszcze dziwny komunikat likwidatora

    "uprzejmie informujemy, że na skutek porozumienia zawartego przez Tax
    Care S.A. w likwidacji (dalej jako ,,Spółka") ze spółką archiwizacyjną
    (dalej jako ,,Biuro Archiwizacyjne"), Biuro Archiwizacyjne przejęło
    proces wydawania Państwu dokumentacji księgowej przechowywanej przez
    Spółkę w związku ze świadczeniem usług księgowych na Państwa rzecz"

    I nie wiadomo - zamierzaja sie zamknac, czy zamierzaja dzialac dalej.

    A kolejny krok, to moze moze byc sprzedaz udzialow przez IB, aby
    przestac dopisywac straty spolki do bilansu.
    Aczkolwiek ... nowy wlasciciel zapewne ma swietlane plany ... no
    chyba, ze to tylko optymalizacja strat w stajni LC :-)

    J.