  • 11. Data: 2017-05-21 13:58:06
    Temat: Re: Nest Bank - wydłużona historia operacji
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    news:gvrthchkfjmpkc6f3rk8p2u2r0c27temj0@4ax.com...
    Fri, 19 May 2017 10:29:38 +0000 (UTC), w
    <X...@1...0.0.1>, Budzik

    Pytanie: prostszy niż w CA?

  • 12. Data: 2017-05-21 14:07:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 007 n...@i...dyndns.org.invalid ...

    > Skoro i tak rodzinnie zagłosowaliśmy nogami (papabzwbk) to dlaczego
    > nie skorzystać z oferty. I żadnych kombinacji, 3 przelewy po 10k i 4
    > założenia lokat -- razem jakieś 10 minut z tłumaczeniem co i dlaczego
    > -- niezły przelicznik :)

    Ok, skoro i tak przenosiliscie sie z kontami to pełna zgoda.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 13. Data: 2017-05-22 08:51:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 21 May 2017 13:58:06 +0200, w
    <592180d0$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>, "Arek"
    <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał(-a):

    > Pytanie: prostszy niż w CA?

    Co to jest CA? :) Credit Agricole? To nie wiem :)

  • 14. Data: 2017-05-26 13:09:40
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Sun, 21 May 2017 13:58:06 +0200, w
    <592180d0$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>, "Arek"

    >Co to jest CA? :) Credit Agricole? To nie wiem :)

    Tak. Mieli prosty i z tego co widziałem mają prosty.
    Przynajmniej u osoby, która długo nie korzystała,
    a jej rach. już nie ma w ofercie. Co prawda przy
    jego "odhibernowaniu" były problemy (hasło chyba
    unieważnili chociaż twierdzili, że nie). W dodatku
    nie ostrzegli, że trzeba przy tej operacji komórkę
    włączyć.

    Arek